A blog célja:

Manapság egyre többet hallani a gördülő talpú cipőkről. Sokan esküdöznek, hogy mióta az egyik vagy másik nagyobb márka termékét hordják, azóta régi cipőjük már csak porosodik a lépcső alatt, míg mások keserű szájízzel tapasztalják, hogy nekik bizony nem jön be a gördülő talp. A nevem dr. Székely András, rezidens orvos vagyok, és ezzel a bloggal az a célom, hogy olvasóimnak bemutassam a gördülő talpú cipők világát, és közösen ismerjük meg a különféle márkák termékeit. Az oldalon cipőteszteket is olvashatnak a látogatók, továbbá boldog vagy épp boldogtalan tulajdonosok is megosztják velünk tapasztalatainkat.

Kapcsolat:

Várjuk észrevételeiteket, tapasztalataitokat, fényképeiteket:



Íratkozz fel hírfolyamunkra (RSS), hogy ne maradj le egy cikkről sem:


A blogot 2010.10.05 óta eddig ennyien olvasták:


Utolsó kommentek

  • brambika: doktor úr drága! hol vannak a a blogjának címadó gördülőcipő felettébb "hasznos és objektív" kriti... (2016.03.21. 22:24) iofit - a személyi asszisztens cipő
  • Toth K.: Walkmaxx magas szárú noi cipő Nagyon megtetszett, a színe, fekete,stb... NEM TUDTAM ELDÖNTENI, 3... (2016.03.21. 22:24) Közepes árfekvésű gördülőcipők
  • SuperG: Rövid a pántja, nem ér át a lábamon. (walkmaxx szandál). Reklamációra azt mondják, ez nem hiba ez ... (2016.03.21. 22:25) Felpróbáltam a Walkmaxx gördülőcipőt
  • brambika: Lassan ez a blog is megszűnik akkor..mert nem lesz mit kritizálni,és a menő versenytársak is szépe... (2014.08.27. 08:17) Megszűnt az Easytone.hu
  • brambika: Mi köze ennek a gördülő talpú cipőkhöz, de őszintén? ...bár legalább megtöri az unalmas 1 db végk... (2014.08.27. 08:17) A Hoover Gátnál jártam
  • Utolsó 20

Gördülőcipőt vásárolnál?

Partnereink:


 
  

Címkék:

2.0 (1) activeshoes (2) adidas (1) akció (3) amsterdam (6) anatómia (1) andy (1) ao mai (2) apomax (1) apple (1) asics (1) asszisztens (3) athen (3) avic (3) balance (1) baobao (3) batz (8) belgyógyász (3) bisztrai (2) björndal (2) blog (22) bolt (3) carlos (2) casual (2) changa (2) chapa (1) chung shi (19) cipő (2) cipőápolás (2) cipőteszt (29) crocs (3) crosscontrol (1) csizma (2) csőd (6) cuba (1) drága (1) drbatz (1) drshoes (3) easytone (13) egészség (1) egészséges (2) enerfit (1) enquist (35) facebook (4) fanaka (1) fila (3) fitbit (1) fitbitchargehr (1) fitflop (1) fitness (2) fitnessstep (3) fit for fun (1) focista (1) fodrász (1) fogyás (1) free (1) frion (1) fumba (1) futás (9) gehvital (2) gerincsérv (2) goldenblog (1) gördülőcipő (73) gravitydefyer (1) gyermek (2) gyógytornász (4) hamisítvány (25) hátfájás (3) háziorvos (2) heidi (1) hibás (1) htcgrip (1) interjú (12) iphone (1) irin (3) iwatch (1) jasper (1) játék (5) javítóklinika (1) jawbone (1) jog (1) jótékonyság (1) joya (35) joyssy (10) jupiter (1) karácsony (1) karlmüller (3) kínai (8) kisumu (5) klumpa (4) koncepció (3) koncert (1) kutatás (9) kvíz (4) láb (2) lábfájás (1) lap.hu (5) látogatás (2) lemax (1) lépéspontbudapest (1) linkajánló (4) lumboischialgia (1) magic (1) márkabemutató (14) maui (2) mbt (56) média (3) medicus (1) memo (7) memphis one (2) mezítláb (3) minőségi (1) nancy (4) newbalance (4) nike (6) nordicwalking (2) north (1) nővér (4) nubalance (3) nyár (1) nyereményjáték (12) okoscipő (1) olcsó (31) olvasó (8) orvos (4) ősz (1) őszi (6) outlet (1) panasz (10) papucs (9) patrick (4) per (2) placebo (1) protrusio (5) publikáció (8) radiológia (2) radius trainer (1) rák (1) reebok (18) reetone (2) reezig (1) remax (1) resistance runner (1) rio (1) rollingstore (3) rollstep (26) rss (1) runtone (2) ryn (60) ryncenter (4) rynoutlet (1) rynshop (24) s.sunny (5) scholl (7) sepatu (4) sérült (6) sérv (1) sétavan (1) setavan (3) shape ups (10) skechers (13) softy (2) srt (1) stadfor (1) starlit (6) startlap (5) statisztika (8) stepgym (4) stretchwalker (10) swissies (1) synshop (1) szandál (26) születésnap (1) talpbetét (1) talpvizsgálat (2) tanács (2) tavasz (2) tech (1) teleshop (5) téli (4) tenevis (1) texas (1) topshop (1) továbbképzés (1) tracker (6) traintone (2) tudomány (2) turkáló (1) twitter (1) ülőpárna (1) üzlet (15) venice (1) verlon (1) vibram (1) videó (1) waldlaufer (3) walkmaxx (8) web (2) web 2.0 (1) winnie (1) zigtech (2) Címkefelhő

2010.10.23. 08:00 dr. Székely András

Egy 3 éves MBT története

Egy kedves olvasóm küldött nekem nemrég néhány fotót a majd' három éves MBT cipőjéről. Levelében ezt írta:

A szenzor alja már feljött, a cipő orra megkopott, meg betört oldalt, de ez gondolom normális hordásbeli jelenség. Ami nem tekinthető normálisnak az az, hogy hátul a cipő sarokrészén van egy keményebb, tartósabb bőr és felette egy vékonyabb ami megkopott. Valamint amit nem tudtam lefotózni a cipőben a sarokrészen a bőr teljesen összegyűrödött, mintha sokkal több bőr lenne odaragasztva, ami régen feszült, most mint egy gyűrött zokni harmonikázik a sarokban ami elég kellemetlen néha, és csinálni sem lehet vele semmit. De ez kb másfél év után jött elő. A cipőm 2 hónap híján 3 éves és hordtam télen nyáron esőben hóban fagyban. Szóval meg vagyok elégedve vele mindent összevetve nagyon kényelmes volt  a nyári 40 fokban sem volt annyira meleg, szóval egész elviselhető volt. (Persze idén beruháztam egy MBT szandálra is és az azért teljesen más :) )
Most megint télit szeretnék venni, de MBT-t nem nagyon merek ezekután, mert ahogy olvasgatom a fórumokat úgy veszem észre, hogy a szenzor egyre gyengébb minőségű és egyre több gond van vele. Valószínűleg RYN-t fogok venni, csak kicsit riaszt, hogy nem teljesen vízálló, és be fog ázni a hóban.

Íme néhány szemléletes fotó az öreg MBT-ről, ami szerintem jól kiszolgálta gazdáját. A kopások, sőt még a ragasztás felválása is valószínű, hogy más cipő esetében is előjött volna, ilyen intenzív és hosszú távú használat mellett.

6 komment

Címkék: mbt


A bejegyzés trackback címe:

https://gordulocipo.blog.hu/api/trackback/id/tr472381817

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

drukkker 2010.11.04. 04:36:16

Óriási!!!! Az egész gördülőcipő, egy hatalmas humbuk!!!!!!
Az igaz, hogy bizonyos deviáns csontozati és izületi bántalmakra jó hatással vana cipő hordása, de csak 2 max. 3 órai használat. Ez után kimondottan káros. Képzeljük el van egy derék fájós kicsit korosabb valaki, aki évtizedek óta rosz vagy rosz beidegződés szerint élt, és használta szervezetét, izületeit, csontozatát. Kezd hordani egy olyan lábbelit ami ezeket járás közben korrigálja, rákényszeríti a szervezetet e helyes tartásra. Gondolja valaki, hogy a már bekopott izületek meggyógyulnak?
Ugyan kérem! Pár órai használat, valóban pozitív hatást érzékeltet, de tovább használni nem szabad, mert fordított hatást vált ki.

Egyébként én azt tapasztaltam, az MBT cipők (van kettő is) rettenetesen melegek. Befülled a láb(am) Megszokni a billegő állást, szerintem lehetetlen. Az jut az eszembe, amikor valaki belelép az utcán egy nagy adag kutya ürülékbe.
Az meg rátapad a cipőtalpára. Mi az ember első reakciója? Le szeretné onnan kaparni, mert zavarja, hogy billeg, (meg néha büdös is). Ez meg oda van építve.
Szóval az MBT met elvittem váronézésre Madridba, azt hittem mennyire jó lesz. Az első nap amikor már vagy 4 órát gyalogoltunk, úgy elkezdett fájni a derekam, hogy az első cipőboltban vásároltam magamnak egy normál, és könnyű de puhatalpú cipőt, és lecseréltem az MBT t.
Láss csodát 10 perc múlva megszünt a derékfájásom.
Aki kitalálta zseni volt, aki bevezette a világpiacra, az még nagyobb zseni volt, meg gondolom elég gazdag is lett belőle.
Tessenek elgondolkozni a fentieken, nem egyedül találtam ki.

csharles · http://gondoldujra.blog.hu 2010.12.06. 18:37:35

Megkérdezhetem, hogy melyik MBT cipő volt ez? Köszönöm.

dr. Székely András · http://gordulocipo.blog.hu 2010.12.06. 20:30:50

@csharles:
Kedves SCharles!
Sajnos a hölgy nem tudta megmondani nekem, én pedig nem találtam meg az adott modellt az MBT weboldalán. Miért kérdezi?

csharles · http://gondoldujra.blog.hu 2010.12.06. 20:39:08

Azért mert nagyon gondolkodom egy gördülőtalpas cipőben... Én egy Enquist-et néztem ki, de sajnos az akciós modellekből már csak 1 db van, 1 méretben.
Az MBT-t néztem még ki, de azt is külföldön szeretném megvenni - ismerős által -, bár nézve az árakat nem nagyon voltak olcsóbbak. Persze találtam oldalakat (ha kíváncsi elküldhetem), ahol lehetne 18-20-ért MBT-t venni, de.....félek tőle, hogy megéri-e.
Ha kérhetem akár privátban is ajánlhatna néhány modellt, márkát. (Orvostanhallgató vagyok, sokat állok,sétálok)

julyanne 2010.12.06. 21:07:20

@csharles: én nem mernék kétes internetes oldalról kétes eredetű cipőt rendelni... ezt szerintem Székely András doktor úr is így gondolja!
nekem Rollstepem van, én ezt tudom ajánlani, és kíváncsi esetleg más véleményére is.

dr. Székely András · http://gordulocipo.blog.hu 2010.12.06. 21:16:55

@csharles:
Kedves Charles! Internetről MBT-t inkább ne!! Erről írtam is pár nappal ezelőtt. Kérem olvassa el azt a cikket, illetve írtam 2 MBT-s oldalról pár héttel ezelőtt. Mindenesetre küldje el az oldalakat amiket talált.
Ha már orvos lesz, ajánlom figyelmébe ezt a cikket:
gordulocipo.blog.hu/2010/09/12/gordulo_talpu_cipok_orvosoknak_novereknek_egeszsegugyi_dolgozoknak
Az Enquist egy kiváló márka, inkább legyen türelmes, és várjon még egy kicsit. A RollSTEP-et is csak ajánlani tudom, de a lényeg, hogy mindenkinek más márka jön be.
Újra csak egy cikket tudok a figyelmébe ajánlani:
gordulocipo.blog.hu/2010/11/02/hogyan_vasaroljuk_gordulocipot
Várom az emailt!
süti beállítások módosítása