A blog célja:

Manapság egyre többet hallani a gördülő talpú cipőkről. Sokan esküdöznek, hogy mióta az egyik vagy másik nagyobb márka termékét hordják, azóta régi cipőjük már csak porosodik a lépcső alatt, míg mások keserű szájízzel tapasztalják, hogy nekik bizony nem jön be a gördülő talp. A nevem dr. Székely András, rezidens orvos vagyok, és ezzel a bloggal az a célom, hogy olvasóimnak bemutassam a gördülő talpú cipők világát, és közösen ismerjük meg a különféle márkák termékeit. Az oldalon cipőteszteket is olvashatnak a látogatók, továbbá boldog vagy épp boldogtalan tulajdonosok is megosztják velünk tapasztalatainkat.

Kapcsolat:

Várjuk észrevételeiteket, tapasztalataitokat, fényképeiteket:



Íratkozz fel hírfolyamunkra (RSS), hogy ne maradj le egy cikkről sem:


A blogot 2010.10.05 óta eddig ennyien olvasták:


Utolsó kommentek

  • brambika: doktor úr drága! hol vannak a a blogjának címadó gördülőcipő felettébb "hasznos és objektív" kriti... (2016.03.21. 22:24) iofit - a személyi asszisztens cipő
  • Toth K.: Walkmaxx magas szárú noi cipő Nagyon megtetszett, a színe, fekete,stb... NEM TUDTAM ELDÖNTENI, 3... (2016.03.21. 22:24) Közepes árfekvésű gördülőcipők
  • SuperG: Rövid a pántja, nem ér át a lábamon. (walkmaxx szandál). Reklamációra azt mondják, ez nem hiba ez ... (2016.03.21. 22:25) Felpróbáltam a Walkmaxx gördülőcipőt
  • brambika: Lassan ez a blog is megszűnik akkor..mert nem lesz mit kritizálni,és a menő versenytársak is szépe... (2014.08.27. 08:17) Megszűnt az Easytone.hu
  • brambika: Mi köze ennek a gördülő talpú cipőkhöz, de őszintén? ...bár legalább megtöri az unalmas 1 db végk... (2014.08.27. 08:17) A Hoover Gátnál jártam
  • Utolsó 20

Gördülőcipőt vásárolnál?

Partnereink:


 
  

Címkék:

2.0 (1) activeshoes (2) adidas (1) akció (3) amsterdam (6) anatómia (1) andy (1) ao mai (2) apomax (1) apple (1) asics (1) asszisztens (3) athen (3) avic (3) balance (1) baobao (3) batz (8) belgyógyász (3) bisztrai (2) björndal (2) blog (22) bolt (3) carlos (2) casual (2) changa (2) chapa (1) chung shi (19) cipő (2) cipőápolás (2) cipőteszt (29) crocs (3) crosscontrol (1) csizma (2) csőd (6) cuba (1) drága (1) drbatz (1) drshoes (3) easytone (13) egészség (1) egészséges (2) enerfit (1) enquist (35) facebook (4) fanaka (1) fila (3) fitbit (1) fitbitchargehr (1) fitflop (1) fitness (2) fitnessstep (3) fit for fun (1) focista (1) fodrász (1) fogyás (1) free (1) frion (1) fumba (1) futás (9) gehvital (2) gerincsérv (2) goldenblog (1) gördülőcipő (73) gravitydefyer (1) gyermek (2) gyógytornász (4) hamisítvány (25) hátfájás (3) háziorvos (2) heidi (1) hibás (1) htcgrip (1) interjú (12) iphone (1) irin (3) iwatch (1) jasper (1) játék (5) javítóklinika (1) jawbone (1) jog (1) jótékonyság (1) joya (35) joyssy (10) jupiter (1) karácsony (1) karlmüller (3) kínai (8) kisumu (5) klumpa (4) koncepció (3) koncert (1) kutatás (9) kvíz (4) láb (2) lábfájás (1) lap.hu (5) látogatás (2) lemax (1) lépéspontbudapest (1) linkajánló (4) lumboischialgia (1) magic (1) márkabemutató (14) maui (2) mbt (56) média (3) medicus (1) memo (7) memphis one (2) mezítláb (3) minőségi (1) nancy (4) newbalance (4) nike (6) nordicwalking (2) north (1) nővér (4) nubalance (3) nyár (1) nyereményjáték (12) okoscipő (1) olcsó (31) olvasó (8) orvos (4) ősz (1) őszi (6) outlet (1) panasz (10) papucs (9) patrick (4) per (2) placebo (1) protrusio (5) publikáció (8) radiológia (2) radius trainer (1) rák (1) reebok (18) reetone (2) reezig (1) remax (1) resistance runner (1) rio (1) rollingstore (3) rollstep (26) rss (1) runtone (2) ryn (60) ryncenter (4) rynoutlet (1) rynshop (24) s.sunny (5) scholl (7) sepatu (4) sérült (6) sérv (1) sétavan (1) setavan (3) shape ups (10) skechers (13) softy (2) srt (1) stadfor (1) starlit (6) startlap (5) statisztika (8) stepgym (4) stretchwalker (10) swissies (1) synshop (1) szandál (26) születésnap (1) talpbetét (1) talpvizsgálat (2) tanács (2) tavasz (2) tech (1) teleshop (5) téli (4) tenevis (1) texas (1) topshop (1) továbbképzés (1) tracker (6) traintone (2) tudomány (2) turkáló (1) twitter (1) ülőpárna (1) üzlet (15) venice (1) verlon (1) vibram (1) videó (1) waldlaufer (3) walkmaxx (8) web (2) web 2.0 (1) winnie (1) zigtech (2) Címkefelhő

2011.09.12. 06:00 dr. Székely András

Evacska59 tapasztalata a RollSTEP Mexico-val

Az alábbi levelet kaptam komment formájában a "Felpróbáltam a RollSTEP Amsterdam lábbelit" című bejegyzésemhez.

Kedves András!
Márciusi térd műtétem után a kényszerű pihenés időszakában - négy hét mankózásra és pihentetésre ítélt az orvosom - kezdtem el olvasgatni a blogot. Köszönöm a sok hasznos információt! Meg is érlelődött bennem az elhatározás, hogy szert fogok tenni egy gördülő cipőre, amint az lehetséges. Első helyre a felpróbálandók listájában a Rollstep-et tettem. Részben anyagi okokból, másrészt pedig azért, mert sok jót olvastam róla. S fontos szempont volt a hazai gyártó is, a jótállás esetleges érvényesítése szempontjából.
Bár még fájdalmaim voltak és nem igazán tudtam jól mozogni, el is indultam a kiszemelt cipőt felpróbálni. Akkor már csak egy mankóval. 
Már a neten kinéztem magamnak a Mexico modellt. Kértem is egyet az eladótól a méretemben. Az első benyomásom azt volt, hogy túl nehéz és ormótlan is. Halált megvető bátorsággal felvettem mégis. Azonnal éreztem, hogy kellemes a lábamnak. Puha, jó kiképzésű a belső rész. S akkor elindultam, egy hosszabb próba körre az üzletben. Már az első lépések után éreztem, hogy ez nekem nagyon jó, s akkor már nehéznek sem éreztem. Próbáltam kritikusan hozzáállni, de kb. tíz perc sétálgatás után úgy éreztem, nem akarom levetni sem pedig másik gördülő cipőt felpróbálni. A mankót is leraktam még ott az üzletben Több hónapnyi szenvedés után végre fájdalom nélkül jártam. Valóban nem vettem le, úgy fizettem ki a cipőt, ami aztán két hónapig nagy segítségemre volt a gyógyulás időszakában. 
Sajnos május végén egy nap azt láttam, a cipőm talpának legalsó rétege levált a sarok részen. A problémát nem csak azt jelentette, hogy ez volt az egyetlen cipő, amiben jól tudtam járni, hanem az is, hogy Tatabányán vásároltam, s akkor épp nem volt időm autóba ülni, hogy elintézzem a szavatosságot.
Végül írtam egy e-mail-t a Batz Hungary Kft-nek, amiben vázoltam a problémám. Még aznap kaptam az udvarias és konstruktív választ, hogy természetesen fordulhatok hozzájuk is közvetlenül. Mert Pesten lakom, nem volt gond eljuttatni a cipőt Pomázra. Korrekt ügyintézés és gyors javítás után futárral kaptam vissza a cipőm. Majd néhány nap múlva udvarias e-mail-ben érdeklődött a márka menedzser, hogy elégedett vagyok-e? Igen.

Erre csak annyit tudok mondani, ez igen! Örülök, hogy jól végződött a történet, és remélem, hogy sokáig fogja tudni hordani kedvenc gördülő talpasát. 

Szólj hozzá!

Címkék: rollstep


A bejegyzés trackback címe:

https://gordulocipo.blog.hu/api/trackback/id/tr803212667

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása