A blog célja:

Manapság egyre többet hallani a gördülő talpú cipőkről. Sokan esküdöznek, hogy mióta az egyik vagy másik nagyobb márka termékét hordják, azóta régi cipőjük már csak porosodik a lépcső alatt, míg mások keserű szájízzel tapasztalják, hogy nekik bizony nem jön be a gördülő talp. A nevem dr. Székely András, rezidens orvos vagyok, és ezzel a bloggal az a célom, hogy olvasóimnak bemutassam a gördülő talpú cipők világát, és közösen ismerjük meg a különféle márkák termékeit. Az oldalon cipőteszteket is olvashatnak a látogatók, továbbá boldog vagy épp boldogtalan tulajdonosok is megosztják velünk tapasztalatainkat.

Kapcsolat:

Várjuk észrevételeiteket, tapasztalataitokat, fényképeiteket:



Íratkozz fel hírfolyamunkra (RSS), hogy ne maradj le egy cikkről sem:


A blogot 2010.10.05 óta eddig ennyien olvasták:


Utolsó kommentek

  • brambika: doktor úr drága! hol vannak a a blogjának címadó gördülőcipő felettébb "hasznos és objektív" kriti... (2016.03.21. 22:24) iofit - a személyi asszisztens cipő
  • Toth K.: Walkmaxx magas szárú noi cipő Nagyon megtetszett, a színe, fekete,stb... NEM TUDTAM ELDÖNTENI, 3... (2016.03.21. 22:24) Közepes árfekvésű gördülőcipők
  • SuperG: Rövid a pántja, nem ér át a lábamon. (walkmaxx szandál). Reklamációra azt mondják, ez nem hiba ez ... (2016.03.21. 22:25) Felpróbáltam a Walkmaxx gördülőcipőt
  • brambika: Lassan ez a blog is megszűnik akkor..mert nem lesz mit kritizálni,és a menő versenytársak is szépe... (2014.08.27. 08:17) Megszűnt az Easytone.hu
  • brambika: Mi köze ennek a gördülő talpú cipőkhöz, de őszintén? ...bár legalább megtöri az unalmas 1 db végk... (2014.08.27. 08:17) A Hoover Gátnál jártam
  • Utolsó 20

Gördülőcipőt vásárolnál?

Partnereink:


 
  

Címkék:

2.0 (1) activeshoes (2) adidas (1) akció (3) amsterdam (6) anatómia (1) andy (1) ao mai (2) apomax (1) apple (1) asics (1) asszisztens (3) athen (3) avic (3) balance (1) baobao (3) batz (8) belgyógyász (3) bisztrai (2) björndal (2) blog (22) bolt (3) carlos (2) casual (2) changa (2) chapa (1) chung shi (19) cipő (2) cipőápolás (2) cipőteszt (29) crocs (3) crosscontrol (1) csizma (2) csőd (6) cuba (1) drága (1) drbatz (1) drshoes (3) easytone (13) egészség (1) egészséges (2) enerfit (1) enquist (35) facebook (4) fanaka (1) fila (3) fitbit (1) fitbitchargehr (1) fitflop (1) fitness (2) fitnessstep (3) fit for fun (1) focista (1) fodrász (1) fogyás (1) free (1) frion (1) fumba (1) futás (9) gehvital (2) gerincsérv (2) goldenblog (1) gördülőcipő (73) gravitydefyer (1) gyermek (2) gyógytornász (4) hamisítvány (25) hátfájás (3) háziorvos (2) heidi (1) hibás (1) htcgrip (1) interjú (12) iphone (1) irin (3) iwatch (1) jasper (1) játék (5) javítóklinika (1) jawbone (1) jog (1) jótékonyság (1) joya (35) joyssy (10) jupiter (1) karácsony (1) karlmüller (3) kínai (8) kisumu (5) klumpa (4) koncepció (3) koncert (1) kutatás (9) kvíz (4) láb (2) lábfájás (1) lap.hu (5) látogatás (2) lemax (1) lépéspontbudapest (1) linkajánló (4) lumboischialgia (1) magic (1) márkabemutató (14) maui (2) mbt (56) média (3) medicus (1) memo (7) memphis one (2) mezítláb (3) minőségi (1) nancy (4) newbalance (4) nike (6) nordicwalking (2) north (1) nővér (4) nubalance (3) nyár (1) nyereményjáték (12) okoscipő (1) olcsó (31) olvasó (8) orvos (4) ősz (1) őszi (6) outlet (1) panasz (10) papucs (9) patrick (4) per (2) placebo (1) protrusio (5) publikáció (8) radiológia (2) radius trainer (1) rák (1) reebok (18) reetone (2) reezig (1) remax (1) resistance runner (1) rio (1) rollingstore (3) rollstep (26) rss (1) runtone (2) ryn (60) ryncenter (4) rynoutlet (1) rynshop (24) s.sunny (5) scholl (7) sepatu (4) sérült (6) sérv (1) sétavan (1) setavan (3) shape ups (10) skechers (13) softy (2) srt (1) stadfor (1) starlit (6) startlap (5) statisztika (8) stepgym (4) stretchwalker (10) swissies (1) synshop (1) szandál (26) születésnap (1) talpbetét (1) talpvizsgálat (2) tanács (2) tavasz (2) tech (1) teleshop (5) téli (4) tenevis (1) texas (1) topshop (1) továbbképzés (1) tracker (6) traintone (2) tudomány (2) turkáló (1) twitter (1) ülőpárna (1) üzlet (15) venice (1) verlon (1) vibram (1) videó (1) waldlaufer (3) walkmaxx (8) web (2) web 2.0 (1) winnie (1) zigtech (2) Címkefelhő

2011.07.05. 06:00 dr. Székely András

Shape Ups szandál

Egy új Skechers Shape Ups cipőt sikerült lencsevégre kapnom a hétvégi séta közben. Alapvetően nem újdonsággal állunk szembe, hiszen ez is egy Shape Ups, amit már sokat emlegettem a blogon. Ez egy szellősebb, nyári modell, ami több márka palettájában ott van. 

6 komment

Címkék: skechers shape ups


A bejegyzés trackback címe:

https://gordulocipo.blog.hu/api/trackback/id/tr913033685

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BOgyibá 2011.07.06. 19:00:02

Helló!

Nekem egy Fila Easyfit cipőm van, két hónapja vettem. Nagyon pesszimista voltam a gördülő talpakkal kapcsolatban. Mivel erősen püffedt alkatú vagyok és lúdtalpas, állandó lábfájásom volt, ha ácsorgós-tötyögős dolgom volt, hajtott a kiváncsiság. Az első MBT-ket felpróbáltam már, de -nem azért mert nem tehetem- Őrültségnek tartottam 60e-t kiadni egy jó marketingú innovációért. Közben gyűjtöttem az infokat. Az MBT-vel mindenki elégedett volt, de ugye én mást kerestem. Végül egy volt osztálytársammal beszéltem, aki még 2 éve vett egy Skechers Shape Ups cipőt az USA_ban, azóta nyúzza, semmi mást nem hord hétköznap.
Ezután a tettek mezejére léptem, és mivel a párom éppen munkacipőt keresett(egészségügy), rábeszéltem egy Bjorndal szandálra (klasszikus más f...ával verni a csalánt). Pár hét viselés után megszűnt a derék és lábfájása, ezután vettem a Filát. Nos lehet fintorogni, hogy csak koppintás, de az összes lábfájásom elmúlt, odáig jutottam, hogy még a füvet is ebben nyírom, csak ráhúzok egy katonai sárcipőt hogy vigyázzak rá. És hát mivel ez egy zárt modell, ma vettem én is egy Bjorndal szandált, amiben egy nap járkálás után is igen jól érzem magam. Egyszóval a másolatok működnek. A filát leárazva vettem 13e-ért, a Bjorndal teljes áron 6e Ft.

Üdv: Bogyibá

Newcomer 2011.07.07. 22:26:31

Sziasztok !

Ma voltam az első gördülőtalpas próbálgató utamon az egyik nagyobb cipőboltban. Ez az a bolt ahol Fila , Björndal , "kínai" Venice és Gallus volt a választék. A Fila gondjai : elöl szorít hátul meg nem tart , kijár belőle a sarkam miközben a lábfejem satuban van. Ezen felül éppolyan "műanyag" mint a kínai. Szerintem a Fila is "kínai" kategória és csak a "márkanév" miatt drágább 5 ezerrel. A Björndal - ból csak papucs volt , nem rossz ha bőrből lenne a felsőrész még talán meg is venném. Viszont a műbőr ráadásul ritka gagyi típusú. A "kínai" Venice szintén elöl szorított , de a sarka legalább már nem lötyögött mint a Filánál Viszont befelé dőlt benne a lábam , szörnyű volt járni benne. A Gallus sokkal minőségibb volt , nem is értem hogy ezen a blogon még nem szerepelt ez a márka. Volt belőle szandál , zárt szandál és három féle cipő. Mindegyik kívül-belül bőr ! A szandál talpát keménynek találtam , a zárt szandál már jobb volt a cipők perdig igen kényelmes , puha talpúak szerintem. Az egyik cipőnél a varrás nyomta a lábam , de a másik kettőnél nem találtam hibát. Kíváncsi leszek a márkás cipőkre is (Ryn , Scholl , Rollstep , Joya stb.) , hogy miben lehetnek jobbak a Gallusnál. Egyelőre azt tudom tanácsolni hogy akinek kevés pénze van az próbálja ki a Gallus - okat !

kompatidilis 2011.08.25. 23:31:47

KEDVES NEWCOMER ÉS IDETÉVEDŐK!TEGNAP BOTLOTTAM EME FENTEBBI BEJEGYZÉSÉBE,S EZÁLTAL MA + IS NÉZTEM EZT A GALLUST.VALÓBAN NAGYON SZIMPATIKUS-MINŐSÉGI TERMÉK.CIPŐ VERZIÓKAT TALÁLTAM,MIKEN TÁN MÉG 2X-ESEN IS ÖSSZE VAN VARVA A TALP A FELSŐRÉSSZEL!!RITKA POZITÍVUM:MERT ÍGY VALÓSZÍNŰ,HOGY OTT PL SOSEM FOG ELENGEDNI-SZÉTESNI.ELLENBEN BELELÉPVE, A TALP,EGY SZIMPLA,SIMA-EGYENES FELÜLETŰ JÁRÁST EREDMÉNYEZ.KÁR ÉRTE!,NAGYON KÁR!AMÚGY TÉNYLEG JÓ KOMFORTÚ!

kompatidilis 2011.08.25. 23:53:18

TEL.RÓL VAGYOK,DARABOLVA TUDOK ÍRNI.& AKKOR MÁR,+HOGY PÁR NAPIG 14EZER A HERVISES SKECHERS,LÁSSUK EZT:A TALP SZERINTEM EGÉSZ JÓL FUNKCIONÁL,DE ÉN MODELLTŐL FÜGGŐN,VOLT AMIT KEVÉSBÉ TALÁLTAM KOMFORTOSNAK TALPILAG IS;HOLOTT TAPOGAT-NYOMOGATVA 1AZONNAK TÜNNEK.ÉN + EBBEN TALÁLTAM KIJÁRÓNAK BELŐLE A SARKAM,PEDIG MÁR ÍGY IS "TÚLFŰZVE"ÉREZTEM A KÉNYELMESHEZ KÉPEST.A TAVASSZAL,15ÉRT VETT MBT UNONOMAT 1ENLŐRE NEM ADNÁM ÉRTE-HELYETTE,DE MOST +FOGOTTeMÁRKA

kompatidilis 2011.08.26. 00:11:15

JA,ÉS AKKOR MÁR 1 FILA-ba IS BÉÉSZÁLLTAM,SZERINTEM AHHOZ KÉPEST A CSALÁDTAGOM ÁLTAL MA VETT FITTNESSSTEP(CABALLERO?),MELYNEK "BUBORÉKOS" A SZENZOR RÉSZE;PRÉMIUM KATEGÓRIA :) . DE NEM KIABÁLNÁM EL,FŐLEG MISZERINT ÚGY NÉZ KI,LESZ IS BELŐLE MÉRETPRÓBA LEHETŐSÉGEM,HOG MAXIMÁLISABB INFÓT IS ALKOTHASSAK RÓLA.MINDENKINEK TOVÁBBI JÓ MENETEL(L)ÉST
:)

kompatidilis 2011.08.29. 22:08:17

JUTOTT MÉG ESZEMBE,ERRE JÁRVÁN,S AZ MBT UNONO TELJESSÉGÉHEZ :) S/MEG HOGY VALÓBAN MENNYIRE NEM EGYSZERŰ,FŐLEG A "SEMMIBŐL" ELINDULVA,AZ ELSŐ GÖRDÜLŐ LÁBBELI MEGVÉTELE SEM. KEZDJÜK OTT,HOGY KB TÍZ,HA NEM TÖBB ÉVE SZEMEZEK A TÉMÁVAL. DE "BEFÜRDENI" NEM SZERETTEM VOLNA,FÉLSZÁZ EZER MEG MÉG TÖBB FORINTOKÉRT,STB. AZTÁN MIVEL TAVASZ ELŐTT MÉG RÁKATTANTAM ISMÉT S JOBBAN A TÉMÁRA;KÖVETTE MINDEZT EGY MBT SZAKBOLT. MIÉRT PONT AZ? EZ VAN A KÖZELBEN :)) MEGLÁTTAM OTT AZTÁN,HOGY 15-ért IS TUDNÉK VENNI ÉPPEN. VALAMI NYITOTTABBAT SZERETTEM VOLNA,EGÉSZSÉGES KOMPROMISSZUMKÉNT,AMIT A SÁROS-NEDVES-SÓS-GANAJOS IDŐN KÍVŰL,EGÉSZ ÉVBEN HASZNÁLHATNÉK.ÍGY BÚJTAM BELE,EGY BARNA UNONO-ba. "CSESZTE" A LÁBAMAT,FŐLEG AZ EGYIK LÁBAM BOKÁJÁNÁL,S JELENTŐSEBBEN.AZTÁN KIFŰZTEM A HÁTSÓ KANTÁRT,S TÁN ÓRÁT IS SÉTÁLGATVA-PRÓBÁLGATVA A BOLTBAN;MINDEZ ENYHÜLT-ELMÚLT.KEZDTEM BIZAKODNI.HAZAMENTEM;ALUDNI RÁ :) KÖVETKEZŐ NAP MEGINT EGY MARATONI-BB BOLTI CSÁSZKÁLÁS,AZTÁN DÖNTÖTTEM;HA MÁS NEM,HÁT OTTHON HÁZI LÁBBELIKÉNT LESZ TÁRSAM. AZTÁN,PERSZE HOGY NEM BÍRTAM MAGAMMAL,S PRÓBÁLKOZTAM UTCAI TEREPRE IS VINNI. A KANTÁRRAL IS PRÓBÁLKOZVÁN,RÁJÖTTEM,HOGY MINEK UTÁN LÁBRA TÁGULT,MÁR NEM A 3SZÖG ALAKÚ MŰANYAG,HANEM A BOKAFOGÓ KANTÁR-BŐRSZÍJ RÉSZ AZ,AMI "ÖLI AZ IDEGEIM" . SOKÁIG ENÉLKÜL HASZNÁLTAM,AZTÁN EGY SZÉP NAP VISSZAFŰZTEM,S AZT FEDEZTEM FEL,HOGY MÁR SEHOL NEM ÉRZEK DISZKOMFORTOT.AZÓTA ÍGY HORDOM. A TÉPŐZÁRAT PRECIZEBBEN-HOSSZABBAN IS FELRAKHATTÁK VOLNA RÁ,DE LEHET HOGY CSAK ÉN VAGYOK ORTOPÉD :)) ,S EZT SZÜKSÉG ESETÉN KÖNNYEN JAVÍTOM-TOLDOM MAGAM IS (BÁR EREDETI ÁRAIKÉRT,ELVÁRHATÓ LENNE!) . NO,EZ LETT VOLNA A MI SZERELMÜNK RÖVID TÖRTÉNETE UNONO-val,VALAMINT VIGASZ AZOKNAK,AKIK BONYOLULT-NEHÉZ-KÖRÜLMÉNYES-STBnek ÉRZIK-LÁTJÁK-ÉLIK MEG A VÁLASZTÁST.AZ IS :) !
süti beállítások módosítása