Egy időben sokat foglalkoztam egy bizonyos MBT cipő történetével, mert egy közeli ismerősöm járt nagyon csúnyán pórul. Akkor az a történet jól végződött, de most egy újabb történet vette kezdetét. Ezt "mentőslány" osztotta meg velünk:
Én 2008 óta vagy MBT-s. Nagyon meg voltam elégedve 2010 elejéig a termékekkel és a hozzá tartozó szolgáltatásokkal, de valami megváltozott. Az MBT kiadta a termékeit és onnantól kezdve nem működött a gyakorlatba a garancia és a problémák kezelése, akárki akármit mond - erről tanúskodik a békéltető szervezet által közzé tett statisztika is, nem egy esetben tolták félre a panaszokat. Én 2008-ban egy elég súlyos térdkalács ficam után vettem meg az első MBT-met, akkoriban csak a hatalmas "pata" talpúak voltak, hozzá teszem szerintem azok is voltak a legjobbak. Mivel én cirka 120 kilós voltam/vagyok folyton kérdéses volt, meddig bírja egy cipő nálam. Általában akármilyen cipő 3-4 hónap után elkopott alattam - elég ugrabugrálós vagyok- de nagy meglepetésemre 5 hónapot bírt a cipő, vissza is vittem, a szenzor "sziszegett". Nem javították, hanem levásárolhattam az árát, de mikor bementem már vettem is a következőt, így az eredmény végére már 2 cipőm volt. Általában fél éven belül történt meg, hogy a szenzor sziszegni kezdett alap - nem vizes - állapotban és ezzel nem is volt bajuk a reklamációm során. Aztán egyszer csak - mikor már 3 cipellőm volt - közölték, hogy a sziszegés nem ok a javításra. Érdekes, gondoltam, eddig még meg is dicsértek, hogy gyorsan hoztam hogy ne legyen nagyobb baja a szenzornak...
Most az volt a magyarázat hogy ez olyan mint a habszivacs, mármint a szenzor - láttam a boltba kibelezett cipőt, NEM OLYAN - csak ki kell szárítani, de ha nem vizes akkor mit szárítsak? És itt kezdődött minden probléma. Elkezdte az MBT jöttment válallkozásoknak kiadni a termékeit, üzleteit, a szakembereket felváltották a divatcicák, akik nem hogy nem segítettek, de még a hangnem is olyan volt, hogy majdnem megnéztem milyen árnyékot vet a cipő a radi vizsgálatnál rectalisan....
Amikor az ember nehezen összekaparja azt a 40-60 vagy több ezer forintot 1 cipőre akkor igenis csodát vára, körülrajongást, életszerű tanácsokat. Hozzá teszem ez meg is volt anno! Ezért is van 3 cipőm, mely cserékkel együtt azt jelenti...6-8 cipő fordult meg alattam, tapasztaltnak mondhatom magam.
Sőt, amikor rossz cipőt választottam 3 nap hordott használat után egy kis korholás után de visszavették! Semmi probléma nem volt, mert szakember volt, látta, hogy divatosat akartam, nem olyat ami nekem megfelel, csak akitől 3 nappal azelőtt vettem kezdő volt és nem figyelmeztetett.
És ezek után megdöbbent, hogy nem veszik fel egyik hivatalos, bejegyzett számukat sem, mintha menekülnének. Tegnap beszéltem egy 70-es mobillal, aki felvette elmondta hogy ő már 1 éve nincs a cégnél és tudtával az okt. 23. utcai üzlet a központ. Szóval oda készülök a héten. Utána beszéltem a békéltető testülettel, ott azt mondták, utaltak rá, kimondani nem mondták, hogy látványosan menekül ki innen a cég, megtehetik majd a panaszomra az ajánlást, de eddig sem izgatta őket a vevők panasza, inkább javíttassak fizessem ki ha kell a cipő, aztán ajánlásra vagy visszafizetik vagy nem de legalább a cipőm megmarad.
Próbáltak a családomban MBT után olcsóbb márkát - csak hogy építsem a helyettesítő olcsó termékek kritikáját - és meglepő, de van olyan minőséghez hasonló. 6500 forint volt tavaly a kis félcipő és kitart. 1 éves MBT hordás után vett anyukám egy Wink márkájút és meg van vele elégedve. És ha történne a cipővel valami, akkor sem 50-60 ezret bukott rajta. De eddig 1 év után sincs gondja vele.
Majd jelzem mi történt a javítással.
Köszönöm, hogy elpanaszolhattam a gondjaimat:)
Sajnálattal olvastam ezt a hozzászólást, és bízom benne, hogy a kedves kollegina sikerrel jár az MBT központban. Várjuk a történet végét is!
Utolsó kommentek