A blog célja:

Manapság egyre többet hallani a gördülő talpú cipőkről. Sokan esküdöznek, hogy mióta az egyik vagy másik nagyobb márka termékét hordják, azóta régi cipőjük már csak porosodik a lépcső alatt, míg mások keserű szájízzel tapasztalják, hogy nekik bizony nem jön be a gördülő talp. A nevem dr. Székely András, rezidens orvos vagyok, és ezzel a bloggal az a célom, hogy olvasóimnak bemutassam a gördülő talpú cipők világát, és közösen ismerjük meg a különféle márkák termékeit. Az oldalon cipőteszteket is olvashatnak a látogatók, továbbá boldog vagy épp boldogtalan tulajdonosok is megosztják velünk tapasztalatainkat.

Kapcsolat:

Várjuk észrevételeiteket, tapasztalataitokat, fényképeiteket:



Íratkozz fel hírfolyamunkra (RSS), hogy ne maradj le egy cikkről sem:


A blogot 2010.10.05 óta eddig ennyien olvasták:


Utolsó kommentek

  • brambika: doktor úr drága! hol vannak a a blogjának címadó gördülőcipő felettébb "hasznos és objektív" kriti... (2016.03.21. 22:24) iofit - a személyi asszisztens cipő
  • Toth K.: Walkmaxx magas szárú noi cipő Nagyon megtetszett, a színe, fekete,stb... NEM TUDTAM ELDÖNTENI, 3... (2016.03.21. 22:24) Közepes árfekvésű gördülőcipők
  • SuperG: Rövid a pántja, nem ér át a lábamon. (walkmaxx szandál). Reklamációra azt mondják, ez nem hiba ez ... (2016.03.21. 22:25) Felpróbáltam a Walkmaxx gördülőcipőt
  • brambika: Lassan ez a blog is megszűnik akkor..mert nem lesz mit kritizálni,és a menő versenytársak is szépe... (2014.08.27. 08:17) Megszűnt az Easytone.hu
  • brambika: Mi köze ennek a gördülő talpú cipőkhöz, de őszintén? ...bár legalább megtöri az unalmas 1 db végk... (2014.08.27. 08:17) A Hoover Gátnál jártam
  • Utolsó 20

Gördülőcipőt vásárolnál?

Partnereink:


 
  

Címkék:

2.0 (1) activeshoes (2) adidas (1) akció (3) amsterdam (6) anatómia (1) andy (1) ao mai (2) apomax (1) apple (1) asics (1) asszisztens (3) athen (3) avic (3) balance (1) baobao (3) batz (8) belgyógyász (3) bisztrai (2) björndal (2) blog (22) bolt (3) carlos (2) casual (2) changa (2) chapa (1) chung shi (19) cipő (2) cipőápolás (2) cipőteszt (29) crocs (3) crosscontrol (1) csizma (2) csőd (6) cuba (1) drága (1) drbatz (1) drshoes (3) easytone (13) egészség (1) egészséges (2) enerfit (1) enquist (35) facebook (4) fanaka (1) fila (3) fitbit (1) fitbitchargehr (1) fitflop (1) fitness (2) fitnessstep (3) fit for fun (1) focista (1) fodrász (1) fogyás (1) free (1) frion (1) fumba (1) futás (9) gehvital (2) gerincsérv (2) goldenblog (1) gördülőcipő (73) gravitydefyer (1) gyermek (2) gyógytornász (4) hamisítvány (25) hátfájás (3) háziorvos (2) heidi (1) hibás (1) htcgrip (1) interjú (12) iphone (1) irin (3) iwatch (1) jasper (1) játék (5) javítóklinika (1) jawbone (1) jog (1) jótékonyság (1) joya (35) joyssy (10) jupiter (1) karácsony (1) karlmüller (3) kínai (8) kisumu (5) klumpa (4) koncepció (3) koncert (1) kutatás (9) kvíz (4) láb (2) lábfájás (1) lap.hu (5) látogatás (2) lemax (1) lépéspontbudapest (1) linkajánló (4) lumboischialgia (1) magic (1) márkabemutató (14) maui (2) mbt (56) média (3) medicus (1) memo (7) memphis one (2) mezítláb (3) minőségi (1) nancy (4) newbalance (4) nike (6) nordicwalking (2) north (1) nővér (4) nubalance (3) nyár (1) nyereményjáték (12) okoscipő (1) olcsó (31) olvasó (8) orvos (4) ősz (1) őszi (6) outlet (1) panasz (10) papucs (9) patrick (4) per (2) placebo (1) protrusio (5) publikáció (8) radiológia (2) radius trainer (1) rák (1) reebok (18) reetone (2) reezig (1) remax (1) resistance runner (1) rio (1) rollingstore (3) rollstep (26) rss (1) runtone (2) ryn (60) ryncenter (4) rynoutlet (1) rynshop (24) s.sunny (5) scholl (7) sepatu (4) sérült (6) sérv (1) sétavan (1) setavan (3) shape ups (10) skechers (13) softy (2) srt (1) stadfor (1) starlit (6) startlap (5) statisztika (8) stepgym (4) stretchwalker (10) swissies (1) synshop (1) szandál (26) születésnap (1) talpbetét (1) talpvizsgálat (2) tanács (2) tavasz (2) tech (1) teleshop (5) téli (4) tenevis (1) texas (1) topshop (1) továbbképzés (1) tracker (6) traintone (2) tudomány (2) turkáló (1) twitter (1) ülőpárna (1) üzlet (15) venice (1) verlon (1) vibram (1) videó (1) waldlaufer (3) walkmaxx (8) web (2) web 2.0 (1) winnie (1) zigtech (2) Címkefelhő

2011.04.07. 06:00 dr. Székely András

Látogatás a RynShop gödöllői üzletében

2011.03.28.-án Major Balázs meghívásának eleget téve a Gördülőcipő Blog stábja a gödöllői RynShop-ban járt. A RynShop üzletlánc első tagja volt ez a barátságos kis üzlet. Innen az üzletlánc számára az út a Mammut Üzletházba, majd a budakalászi Cora-ba vezetett. Ez utóbbiról korábban már beszámoltam. A gödöllői üzletben sem ez volt az első látogatásom, de azt még nem volt lehetőségem megmutatni a blog olvasóinak.

RynShop Gödöllő

A bolt Gödöllő egyik csendes utcájában található egy társasház alatt. A bolt után néhány méterrel találunk parkolóhelyet, de saját, zárt parkolója is van az üzletnek. Aki sétálva közelíti meg, az egy szép utcán teheti meg mindezt. A bolt logója messziről mutatja, hogy mi vár ránk odabent, illetve, hogy a tulajdonos komolyan gondolja az online megjelenést. RynShop Gödöllő

A RynShop-ban nem csak Ryn-t, de Joya-t, RollSTEP-et, és a kevés helyen megtalálható Stretchwalkert is megvásárolhatjuk, ahogy azt az üzlet kirakatán látható matrica is mutatja.

 

RynShop Gödöllő

RynShop Gödöllő

RynShop Gödöllő

Akkor lépjünk be az üzletbe és tekintsük meg a bőséges kínálatot! A polcokon nagyon igényesen elrendezve találjuk a legújabb modelleket. A boltban egy gyógytornász hölgy segít eligazítani a több márka között. Felhívja figyelmem, hogy a cipők mellett különféle egészségmegőrző eszközök: instabil ülőpárnák, deréktámaszok, párnák, és néhány egészen zseniális gyermekjáték is kapható az üzletben.

RynShop Gödöllő

RynShop Gödöllő

RynShop Gödöllő

Aki tehát gördülőcipőben gondolkozik, az látogasson el a RynShop-ba, ahol több márkát is tesztelhet egy barátságos, szép környezetben.

RYN SHOP GÖDÖLLŐ
Cím: 2100 Gödöllő, Kossuth Lajos u. 11.
Honlap: www.rynshop.hu
Email: rynshop@invitel.hu
Tel, Fax: 06 28 414 411, Mobil: 06 20 382 28 33
Nyitvatartás : H-P: 10-18, Szo: 9-13, Vasárnap: ZÁRVA
 

12 komment

Címkék: üzlet joyssy joya ryn stretchwalker rollstep rynshop


A bejegyzés trackback címe:

https://gordulocipo.blog.hu/api/trackback/id/tr222805974

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

maeszter 2011.04.07. 14:14:38

Kedves dr. Székely András,

én nem értem ezt a blogot, szeretnék vásárolni egy gördülős cipőt. A célból és a címből azt hittem, hogy ez egy független blog. Körülnézve azonban RYN reklámok és az utolsó bejegyzések alapján egy RYN website-nak tűnik leginkább. Így a korábbi tesztek valóságossága is megkérdőjeleződik számomra.
Ön a RYN hivatásos bloggere?
De lehet, hogy feleslegesen is kérdezek ilyet.
Üdv:
Eszter

marus 2011.04.07. 16:38:37

@maeszter: valóban, sok a ryn-es poszt, több, mint a más márkáról szólók, de azért lehet itt találni mást is, rollstep-est, mbt-ről szólót is, kínai vackokról is lehet olvasni. igaz, a ryn-ről inkább bloggazda ír, a rollstepek meg inkább "civil" vélemények, de a doktorúr is próbált ki batz-féle gördülőtalpast. sőt, vannak árfekvés szerint összevetve is cikkek.
én mondjuk nem tartanám rossz ötletnek az összehasonlító teszteket! 1-1pár cipő, más más márkából, ugyanazon tesztalany, és milyennek véli azokat különböző szempontok alapján.

marus 2011.04.07. 16:40:20

azt kihagytam, bocsánat, a gondolatmenetből, hogy van itt azért szó legalább 5 féle márkáról, és nem csak kifejezetten gördülőtalpasok is.

dr. Székely András · http://gordulocipo.blog.hu 2011.04.07. 23:11:14

@maeszter: @marus:
Kedves Olvasók!
Köszönöm a kérdést. A blog 7 hónapos fennállása óta még senki sem kérdezett ilyet, örülök, hogy ez most előjött.
Nem, ez itt nem a RYN hivatalos blogja. Nekik hivatalos csak Facebook oldaluk illetve lap.hu oldaluk van. Van egy nem hivatalos ryn.blogter.hu oldal, ha még él.
Az oldalon több márkát is teszteltem: MBT, RollSTEP, Reebok, Enquist, Scholl csak, hogy néhányat említsek. Ezek közül volt olyan amiről pozitívan írtam, és volt amiről nem. Ezeket a "cipőtesztek" "márkabemutatók" tag alatt találhatják. Egyébként szerintem az olcsó gördülőcipőkről írtam idáig a legtöbbet, az tény, hogy az utóbbi héten több, volt a Ryn.
Próbálom a cipőket objektíven megítélni, de tökéletes teszt szerintem nem létezik. Több vizsgálatról is beszámoltam a "kutatás" tag alatt, ezek főleg az MBT hatásainak vizsgálataival foglalkoznak.
Remélem, hogy kielégítőnek találják a válaszomat. Amennyiben mégsem, állok rendelkezésükre.

Tisztelettel,
dr. Székely András

dr. Székely András · http://gordulocipo.blog.hu 2011.04.07. 23:18:23

@maeszter:
Kedves Eszter!

Ha tanácsot szeretne a vásárlás előtt, kérem írja le emailben, hogy milyen célból szeretne gördülőtalpas cipőt vásárolni, és ha tudok segítek. Remélem, Ön is tudja (én a blogon már leírtam), hogy vannak bizonyos állapotok, nem feltétlenül beteg állapotok, amikor nem tanácsos gördülőcipőt viselni. Sőt, egyesek egyre inkább megkérdőjelezik a magas, ívelt talp szükségességét. Én az ilyen jellegű információkat is meg szoktam írni, aztán az olvasókra bízom a végső döntést. A blogon található reklámok nem hiszem, hogy megkérdőjeleznék annak objektivitását, főleg akkor, ha tüzetesen végigolvassa a teszteket.

Tisztelettel,
dr. Székely András

Pave76 2011.04.11. 19:24:15

Kedves Szerkesztő Úr !

Nem szorul semmiféle védelemre én nagyon rég óta figyelem az oldalt de nem kommentelek korábban volt néhány hozzászólás jó magam is hordok több gördülő és vagy nem gördülő terápiás cipőt és valóban sokat segített a helyes megítélésben választásban márkafüggetlenül!!!! más más márka más más célra és problémára adhat megoldást véleményem szerint... üdvözlettel Pave76

sodi26 2011.04.13. 10:30:10

Szerintem egyértelmű, hogy független az oldal, hiszen mindenféle márka megtalálható rajta és egyébként pedig nem csak a RYN-nek vannak fent hirdetései... Az, hogy az utóbbi időben több volt a RYNSHOP-pal kapcsolatos bejegyzés, gondolom csak véletlen, de ha jól megnézzük, akkor ezek sem csak a RYN-ről szólnak, hanem pl. a Joya-ról is... Szóval én továbbra is szívesen követem nyomon az oldalt és nem hiszem, hogy bár melyik márka mellett is elköteleződött volna...

maeszter 2011.05.05. 12:06:43

Kedves András,

Köszönöm a felajánlott segítséget. Sajnos elfelejtettem közben itt nézelődni, úgyhogy nem láttam vásárlás előtt a nagyon alapos olcsó-közepes-drága árfekvésű bejegyzéseket. Hasznos lett volna.

Én végül a Top Shop-os Walkmaxx mellett kötöttem ki, nem az összeállításban szereplő fekete, hanem létezik már egy fehér változat is: www.walkmaxx.hu/
Olyan mint egy sportcipő, a felső rész textil jellegű. Én elmentem az Allee-ban lévő Top Shop boltban, ott próbáltam fel. Az eladók nagyon segítőkészek voltak, de nem úgy tűnt mintha túl sokat tudnának az egészről...
Mindenesetre, egy egész hétvégés kertészkedés után jelentem, nekem nagyon tetszik. Egyáltalán nem fájt benne a talpam, mint a Nike sportcipőmben szokott. És a derekam se, az is szokott ha sokat gyalogolok.
Ez az egész gördülőcipős dolog rettentően megtetszett, úgyhogy az is biztos, hogy veszek még másfajtákat is. Pl valami szandált.
Tud esetleg Ön valami nőiesebb fazont ajánlani?
Nincs semmi jelentős problémám, szeretnék egy kicsit fogyni, meg elkerülni a talp és derékfájást. Megyek május végén Párizsba a párommal (már alig várom!!!) és a sok gyaloglás mindig gondot szokott okozni városnézés közben, de jó lenne valami szebb, nőiesebb modell. Láttam, hogy a RYN szandáljáról nagyon jó véleményt ír, de az a bajom, hogy az olyan túlságosan nővérkésnek néz ki....
Várom a válaszát, hátha találkozott egy nekem való szandállal:)

üdv:
Eszter

dr. Székely András · http://gordulocipo.blog.hu 2011.05.06. 18:22:20

@maeszter:
Kedves Eszter!
Köszönöm a hozzászólást. Remélem sok öröme lesz a lábbeliben. Majd tájékoztasson a fejleményekről, mert nem csak engem, de a blog olvasóit is valószínű, hogy érdekli majd.
Ami a szandált illeti, férfi szemmel számomra elég nőies mondjuk egy Ryn Irin, amit korábban bemutattam, de ajánlom a "szandál" tag-et a blog jobb oldali oszlopában, ahol több szandállal kapcsolatos cikket talál.
Üdvözlettel,
dr. Székely András

brambi 2011.09.16. 21:18:46

Én is most találtam rá örömmel, erre a blogra,ami először nagyon megtetszett a közérthetősége és stílusa miatt!

Aztán egyre jobban belemélyedvén sajnos arra kellett rájönnöm,hogy a az ajánlások és a cipőmárkák megítélései FINOMAN SZÓLVA is sántítanak!

A doktor úrnak főleg azok a cipők, és legfőképp azok a cipőboltok tetszenek,akik zsebbe nyúlnak és fizetnek egy kis hirdetést a blogján...esetleg ajándékba adnak 1-2 cipőcskét.

Azok akik ezt nem teszik meg,azoknak a cipőik csúnyák és a viccesek!

De azt hiszem a valós életben is a doktorok azt a fájdalomcsillapítót ajánlják,amelyiknek az orvoslátogatója jobban megtömi a zsebét.

dr. Székely András · http://gordulocipo.blog.hu 2011.09.17. 22:01:33

@brambi:
Kedves Brambi!

Köszönöm, hogy véleményét megosztotta a blogon. Nem először fordul elő, hogy elfogultsággal vádolnak, és megértem, hogy időről időre ez felmerül. Egy blog mindig is személyes marad, ez az egyik szépsége.

Ha jobban körülnéz az oldalakon, akkor észre fogja venni, hogy a legjobb tudásom szerint próbálom a tényeket közölni. Például az EasyTone teszt után (gordulocipo.blog.hu/2010/08/27/felprobaltam_a_reebok_easy_tone_cipot) oda van írva, hogy Amerikában emiatt a cipő miatt már sokan megsérültek, és perlik a céget. Beszámoltam egy olyan publikációról mely egy az egyben megkérdőjelezi a gördülőcipő hatékonyságát márkától függetlenül (gordulocipo.blog.hu/2011/01/01/elettani_es_szubjektiv_kulonbsegek_a_lapos_es_gordulo_talpu_cipok_kozott). Említettem, hogy a RYN az ősi MBT-re hajaz, bár azóta ők is design-t váltottak. Többször írtam, hogy az ősi MBT egy szuper termék volt, melyet objektív vizsgálatok támasztanak alá. Tény, hogy csépelni szoktam a kínai és más hamisítványokat, de ezzel eddig csak egy olvasónak volt gondja.

Végül a Hogyan Vásároljunk Gördülőcipőt (gordulocipo.blog.hu/2010/11/02/hogyan_vasaroljuk_gordulocipot) című írásomban azt írom, hogy amit én írok azt sem szabad készpénznek venni, és mindenki tájékozódjon, de leginkább próbáljon minél többet vásárlás előtt.

Ha ennek ellenére is elmarasztal, mert rezidensi - mint a hírekből tudjuk, pesti utcaseprőkével vetekedő - fizetésemet néhány ezer reklámbevételből származó forinttal egészítem ki, akkor talán jobb, ha ezentúl nem pillant a jobb oldalsávra a blog olvasása közben.

Tisztelettel,
dr. Székely András
rezidens orvos

brambi 2011.09.19. 10:34:24

Tisztelt Doktorúr!

Becsülöm a munkát,amit tesz ezért az oldalért,és örülök neki,ha szakmai rálátását megosztja olvasóival!
Valóban, a blog tulajdonosának szíve-joga szubjektíven ítélni ( s ezt nem nevezném szépségnek) bár az objektivitás nemcsak korrektebb, de még vállalhatóbb is!

Szerintem az objektivitást pedig nem lehet az alacsony rezidensi fizetéssel hárítani!
Persze nehéz jót írni egy kevésbé jó termékről...de így az nem is fog önnél hirdetni !
Így viszont az a néhány "jó cipő" és "menő cipőbolt" akik önnél hirdetnek,igazolják az elfogultság gyanúját!
süti beállítások módosítása