A blog célja:

Manapság egyre többet hallani a gördülő talpú cipőkről. Sokan esküdöznek, hogy mióta az egyik vagy másik nagyobb márka termékét hordják, azóta régi cipőjük már csak porosodik a lépcső alatt, míg mások keserű szájízzel tapasztalják, hogy nekik bizony nem jön be a gördülő talp. A nevem dr. Székely András, rezidens orvos vagyok, és ezzel a bloggal az a célom, hogy olvasóimnak bemutassam a gördülő talpú cipők világát, és közösen ismerjük meg a különféle márkák termékeit. Az oldalon cipőteszteket is olvashatnak a látogatók, továbbá boldog vagy épp boldogtalan tulajdonosok is megosztják velünk tapasztalatainkat.

Kapcsolat:

Várjuk észrevételeiteket, tapasztalataitokat, fényképeiteket:



Íratkozz fel hírfolyamunkra (RSS), hogy ne maradj le egy cikkről sem:


A blogot 2010.10.05 óta eddig ennyien olvasták:


Utolsó kommentek

  • brambika: doktor úr drága! hol vannak a a blogjának címadó gördülőcipő felettébb "hasznos és objektív" kriti... (2016.03.21. 22:24) iofit - a személyi asszisztens cipő
  • Toth K.: Walkmaxx magas szárú noi cipő Nagyon megtetszett, a színe, fekete,stb... NEM TUDTAM ELDÖNTENI, 3... (2016.03.21. 22:24) Közepes árfekvésű gördülőcipők
  • SuperG: Rövid a pántja, nem ér át a lábamon. (walkmaxx szandál). Reklamációra azt mondják, ez nem hiba ez ... (2016.03.21. 22:25) Felpróbáltam a Walkmaxx gördülőcipőt
  • brambika: Lassan ez a blog is megszűnik akkor..mert nem lesz mit kritizálni,és a menő versenytársak is szépe... (2014.08.27. 08:17) Megszűnt az Easytone.hu
  • brambika: Mi köze ennek a gördülő talpú cipőkhöz, de őszintén? ...bár legalább megtöri az unalmas 1 db végk... (2014.08.27. 08:17) A Hoover Gátnál jártam
  • Utolsó 20

Gördülőcipőt vásárolnál?

Partnereink:


 
  

Címkék:

2.0 (1) activeshoes (2) adidas (1) akció (3) amsterdam (6) anatómia (1) andy (1) ao mai (2) apomax (1) apple (1) asics (1) asszisztens (3) athen (3) avic (3) balance (1) baobao (3) batz (8) belgyógyász (3) bisztrai (2) björndal (2) blog (22) bolt (3) carlos (2) casual (2) changa (2) chapa (1) chung shi (19) cipő (2) cipőápolás (2) cipőteszt (29) crocs (3) crosscontrol (1) csizma (2) csőd (6) cuba (1) drága (1) drbatz (1) drshoes (3) easytone (13) egészség (1) egészséges (2) enerfit (1) enquist (35) facebook (4) fanaka (1) fila (3) fitbit (1) fitbitchargehr (1) fitflop (1) fitness (2) fitnessstep (3) fit for fun (1) focista (1) fodrász (1) fogyás (1) free (1) frion (1) fumba (1) futás (9) gehvital (2) gerincsérv (2) goldenblog (1) gördülőcipő (73) gravitydefyer (1) gyermek (2) gyógytornász (4) hamisítvány (25) hátfájás (3) háziorvos (2) heidi (1) hibás (1) htcgrip (1) interjú (12) iphone (1) irin (3) iwatch (1) jasper (1) játék (5) javítóklinika (1) jawbone (1) jog (1) jótékonyság (1) joya (35) joyssy (10) jupiter (1) karácsony (1) karlmüller (3) kínai (8) kisumu (5) klumpa (4) koncepció (3) koncert (1) kutatás (9) kvíz (4) láb (2) lábfájás (1) lap.hu (5) látogatás (2) lemax (1) lépéspontbudapest (1) linkajánló (4) lumboischialgia (1) magic (1) márkabemutató (14) maui (2) mbt (56) média (3) medicus (1) memo (7) memphis one (2) mezítláb (3) minőségi (1) nancy (4) newbalance (4) nike (6) nordicwalking (2) north (1) nővér (4) nubalance (3) nyár (1) nyereményjáték (12) okoscipő (1) olcsó (31) olvasó (8) orvos (4) ősz (1) őszi (6) outlet (1) panasz (10) papucs (9) patrick (4) per (2) placebo (1) protrusio (5) publikáció (8) radiológia (2) radius trainer (1) rák (1) reebok (18) reetone (2) reezig (1) remax (1) resistance runner (1) rio (1) rollingstore (3) rollstep (26) rss (1) runtone (2) ryn (60) ryncenter (4) rynoutlet (1) rynshop (24) s.sunny (5) scholl (7) sepatu (4) sérült (6) sérv (1) setavan (3) sétavan (1) shape ups (10) skechers (13) softy (2) srt (1) stadfor (1) starlit (6) startlap (5) statisztika (8) stepgym (4) stretchwalker (10) swissies (1) synshop (1) szandál (26) születésnap (1) talpbetét (1) talpvizsgálat (2) tanács (2) tavasz (2) tech (1) teleshop (5) téli (4) tenevis (1) texas (1) topshop (1) továbbképzés (1) tracker (6) traintone (2) tudomány (2) turkáló (1) twitter (1) ülőpárna (1) üzlet (15) venice (1) verlon (1) vibram (1) videó (1) waldlaufer (3) walkmaxx (8) web (2) web 2.0 (1) winnie (1) zigtech (2) Címkefelhő

2011.01.22. 06:00 dr. Székely András

Tapasztalataim az Enquist Magic Brown-nal

Egy kedves olvasóm írta meg nekem saját tapasztalatait Enquist Magic Brown lábbelijével kapcsolatosan. Ő eléggé megfontoltan döntött, sokat olvasott és több márka termékét is felpróbálta, végül a hazai gyártó termékére esett választása. Lássuk, hogyan döntötte el, hogy Enquistet vesz, illetve milyem meglátásai vannak, mint tapasztalt gördülőcipő tulajdonos.

Tapasztalataim az Enquist Magic Brown-nal

 

 A gördülőcipő mint kíméletes lábbeli már régóta érdekelt, de nem jártam utána, mivel tudtam, hogy nagyon drága, meg elég ormótlan is. Aztán egyszer rátaláltam a GördülőCipő Blogra (köszönet érte!), ahol megtudtam, hogy az MBT-n kívül más is létezik. :o) Informálódtam itt és máshol a neten, megnéztem a gyártók honlapját, olvasgattam. Eldöntöttem, hogy nekem is kell ilyen!

 A választásom az Enquist-re esett, mert tetszett, hogy ebben nem kell „újratanulni” a járást. Tetszett, hogy van gyerekméretben is, hiszen szülőként nem csak magamnak akarok jó cipőt. Tetszett a kampányuk is. Örültem, hogy magyar fejlesztés. Az akciós cipők ára pedig számomra is elérhetővé tette.  

Egy Karácsony előtti napon felkerestem az egyik nagy bevásárlóközpontban található üzletüket. A nekem tetszők közül a fehér és a barna Magic félcipő volt akcióban, ezért ezek jöhettek szóba (csak színben különböznek). A picinyke üzletben rajtam volt ugyan kb. 10 percig a kiválasztott cipő, de „korzózni” nem tudtam benne, csak pár lépést tenni, topogni. Az eladók kedvesek és készségesek voltak, nem kifogásolták, hogy álldogálok meg lépegetek benne, de kérdéseimre tulajdonképpen ők is csak a saját élményeiket tudták elmesélni. A márkaismeretük és gördülőcipőkről való tudásuk számomra nem volt túl meggyőző.

A Magic Brown felvéve nagyon kellemes érzés volt. Nem furcsa vagy szokatlan, mivel nem olyan kifejezetten gördülő a talpa, mint más márkák termékeinek. Ami egyből érezhető volt, az a sarkam tehermentesítése. Azt éreztem, hogy a súly kevésbé a sarkon van, eloszlik a teljes talpon, és a külső talpél felé irányítja a cipő.

A színe nagyon tetszett, a keresztben futó gumipánt kevésbé. A fehérnek (Magic White) számomra furcsa a felülete, rusztikusnak mondták, ez itt repedezettet jelent. Szerintem sokkal kényesebb, többet kell ápolni, ezért is választottam a barnát. Ami kevésbé tetszett, hogy a cipőfűző olyan hatást kelt, mintha egy egyszerű spárga, madzag lenne. Tartottam tőle, hogy el fog szakadni vagy szétmállik. A másik, ami kérdéses (volt) számomra, az a cipőfűzőnek való lyukak erőssége. Kicsit attól is féltem (és félek), hogy ezek a folyamatos használat következtében egyszer csak szétszakadnak. Ezért amikor belebújok a cipőbe, azóta is elég rendesen meglazítom a fűzőt, nehogy baj legyen. Szóval szerintem a fűző és a lyukasztás minősége lehetne jobb is.  

Némi próbálgatás és lépegetés után levettem, és átsétáltam az üzletházban lévő másik magyar márka üzletébe (ahol szintén nem nagyon lehet „korzózni”, bár ott nagyobb „kifutó” volt). Őszintén szólva nekem az Enquist kényelmesebb, kecsesebb és a megszokott cipőkhöz képest természetesebb viselet. Ebben a másikban eléggé fura, imbolygó érzés volt járni. A konkrét típusára sajnos nem emlékszem, egy hasonló jellegű félcipőt próbáltam. Sokkal vastagabb a talpa, és kissé bumfordi. És persze akció sem volt, holott egy több tízezer forintos vásárlásnál közel 50%-os árengedmény nagyon is jelentős, főleg ha olyan valamibe fektet az ember, amit addig nem ismert! Visszaügettem az Enquisthez, és én bizony impulzív módon meg is vásároltam a Magic Brown-t.  

Bár Karácsony előtt vettem, azóta is folyamatosan hordom. Részben a garanciaidő miatt (1 év), mert ha várok mondjuk áprilisig, akkor a negyede le is telt, részben meg mert nagyon kíváncsi voltam, milyen lesz. Még havas időben is hordtam, igaz, kerülgettem a sarat meg a latyakot. A nadrág alá lábszárvédőt véve nem is olyan nagyon fagy át a lábam, bár kemény mínuszokban nem elég.

Sőt, a vásárláskor kapott tájékoztató papír tiltása ellenére napi szinten biciklizek is benne. Persze ne gondoljon senki holmi hegyi bringázásra, a városi bringámmal megyek ide-oda rövid távokon (ügyintézés, bevásárlás, stb). Nem száguldozok, nem terhelem a cipő orrát.  Ami hiányérzetem van, hogy ebben csak járni lehet. Ezt gondolom úgy értik, hogy fegyelmezetten sétálni :o).  Például még azt is leírták, hogy guggolni is csak telitalpon… Hát, jó. Bár én azért tavasztól kirándulni fogok benne, meglátjuk mit bír. Meg bringázni továbbra is, akkor már nagyobb utakat is.

Fájdalmat vagy bármilyen kellemetlenséget a cipő viselése közben egyáltalán nem tapasztaltam, sem kezdetben, sem később.

És hogy milyen érzés az Enquist Magic Brown viselése? Ezt addig nem is tudtam, amíg pár napot nem ebben voltam folyamatosan. Aztán egy nagyon hideg napon, amikor nagy volt a hó is, visszavettem a hagyományos csizmámat. Hú, hát nagy meglepetéssel vettem észre, hogy nagyon kemény, nagyon ütődik a sarkam! Meg valahogy úgy lapos, ahogy az nem jó. Ezt egészen addig, míg meg nem tapasztaltam egy sokkal kímélőbb cipőt, nem is tudtam! ! ! Ez tényleg meglepett. Addig is olvastam, hogy a hagyományos cipők nem mindig a legjobbak, de ez nagyon más érezve.  Azóta, ha nem muszáj, nem veszek fel másikat. … Hát, ez elég reklámízű, de így van. 

Sőt, azt tervezem, hogy tavaszra a hatéves kisfiam részére is vásárolok egy szandált vagy félcipőt. Főleg, ha az is lesz akcióban! Még akkor is, ha gyorsan nő a lába. És még akkor is, ha tuti biztos, hogy nem rendeltetésszerűen fogja használni, mert ugrál, rohangál, fut, mászik.

Ami tetszik az Enquist-ben, hogy azon kevesek közé tartozik, akik a gyerekekre is gondolnak. Ami meg tetszene, ha olyan gyerekekre is gondolnának, akik mozgásban vannak… mert a gyerek már csak ilyen, mozog. Nem csak jár, hanem pl. hirtelen irányt változtat, jó esetben  még kerékpározik is… amiket ugye egy ilyen cipőben nem szabad… A gyerek, és főleg a kisebb gyerek gyermek mivoltából adódóan nem képes a gördülőcipőt rendeltetésszerűen használni.  Muszáj ugrálnia, futkároznia, szökdécselnie. Jó lenne, ha mindezt jó minőségű cipőben tehetné. (Ez fejlesztési javaslat volt, hátha olvassák az illetékesek :o) 

Összességében:  a járás könnyedsége, kényelme, az ízületek kímélése - és a tudat, hogy ez a cipő jó a lábamnak, no meg persze az elérhető ár nekem épp elég ahhoz, hogy ebben a márkában gondolkozzak a jövőben is.

Tisztelettel,

M.A.

Az olvasók nevében is köszönöm ezt a nagyszerű, világos és nem utolsó sorban szórakoztató beszámolót. Szerintem ezzel mi is csak gazdagodtunk. Végül lássuk a fényképeket a Magic Brown-ról:

enquist magic brown
 

 

enquist magic brown

Szólj hozzá!

Címkék: magic cipőteszt gördülőcipő enquist


A bejegyzés trackback címe:

https://gordulocipo.blog.hu/api/trackback/id/tr282601397

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása