Idén indult útjára a Séta van! kampány, melynek célja egyszerű:
Tégy minden nap tízezer lépést, de legalább sétálj naponta egy órát és lehetőség szerint járj gyalog minél gyakrabban!
A támogató, a hazai gördülőcipő gyártó Enquist, idén öt "road-show"-n, változatos programok keretein belül ismertette az odalátogatókkal a séta örömét és fontosságát. Az Enquist szerint a modern ember az őt körülvevő állandó rohanás és stressz miatt "két lábon járó robottá" vált; járása már szinte gépies, ülés közben görnyed, izmai feszülnek, ízületei fájnak. A Séta van kampány célja az egészséges testtartás és járás újratanítása egy hazai gördülőcipő termék, az Enquist segítségével.
Idén Győrben, Pécset, Balatonbogláron, Szombathelyen és Nagyharsányon találkozhattunk a Séta van kampánnyal. A program jövőre is folytatódik újabb helyszíneken. Figyeljétek a kampány weboldalát, ha részt szeretnétek venni ezen a rendezvénysorozaton, és figyeljétek ezt a blogot ha Enquist cipőtesztekre vagytok kíváncsiak.
(Forrás: www.setavan.hu)
Utolsó kommentek