A blog célja:

Manapság egyre többet hallani a gördülő talpú cipőkről. Sokan esküdöznek, hogy mióta az egyik vagy másik nagyobb márka termékét hordják, azóta régi cipőjük már csak porosodik a lépcső alatt, míg mások keserű szájízzel tapasztalják, hogy nekik bizony nem jön be a gördülő talp. A nevem dr. Székely András, rezidens orvos vagyok, és ezzel a bloggal az a célom, hogy olvasóimnak bemutassam a gördülő talpú cipők világát, és közösen ismerjük meg a különféle márkák termékeit. Az oldalon cipőteszteket is olvashatnak a látogatók, továbbá boldog vagy épp boldogtalan tulajdonosok is megosztják velünk tapasztalatainkat.

Kapcsolat:

Várjuk észrevételeiteket, tapasztalataitokat, fényképeiteket:



Íratkozz fel hírfolyamunkra (RSS), hogy ne maradj le egy cikkről sem:


A blogot 2010.10.05 óta eddig ennyien olvasták:


Utolsó kommentek

  • brambika: doktor úr drága! hol vannak a a blogjának címadó gördülőcipő felettébb "hasznos és objektív" kriti... (2016.03.21. 22:24) iofit - a személyi asszisztens cipő
  • Toth K.: Walkmaxx magas szárú noi cipő Nagyon megtetszett, a színe, fekete,stb... NEM TUDTAM ELDÖNTENI, 3... (2016.03.21. 22:24) Közepes árfekvésű gördülőcipők
  • SuperG: Rövid a pántja, nem ér át a lábamon. (walkmaxx szandál). Reklamációra azt mondják, ez nem hiba ez ... (2016.03.21. 22:25) Felpróbáltam a Walkmaxx gördülőcipőt
  • brambika: Lassan ez a blog is megszűnik akkor..mert nem lesz mit kritizálni,és a menő versenytársak is szépe... (2014.08.27. 08:17) Megszűnt az Easytone.hu
  • brambika: Mi köze ennek a gördülő talpú cipőkhöz, de őszintén? ...bár legalább megtöri az unalmas 1 db végk... (2014.08.27. 08:17) A Hoover Gátnál jártam
  • Utolsó 20

Gördülőcipőt vásárolnál?

Partnereink:


 
  

Címkék:

2.0 (1) activeshoes (2) adidas (1) akció (3) amsterdam (6) anatómia (1) andy (1) ao mai (2) apomax (1) apple (1) asics (1) asszisztens (3) athen (3) avic (3) balance (1) baobao (3) batz (8) belgyógyász (3) bisztrai (2) björndal (2) blog (22) bolt (3) carlos (2) casual (2) changa (2) chapa (1) chung shi (19) cipő (2) cipőápolás (2) cipőteszt (29) crocs (3) crosscontrol (1) csizma (2) csőd (6) cuba (1) drága (1) drbatz (1) drshoes (3) easytone (13) egészség (1) egészséges (2) enerfit (1) enquist (35) facebook (4) fanaka (1) fila (3) fitbit (1) fitbitchargehr (1) fitflop (1) fitness (2) fitnessstep (3) fit for fun (1) focista (1) fodrász (1) fogyás (1) free (1) frion (1) fumba (1) futás (9) gehvital (2) gerincsérv (2) goldenblog (1) gördülőcipő (73) gravitydefyer (1) gyermek (2) gyógytornász (4) hamisítvány (25) hátfájás (3) háziorvos (2) heidi (1) hibás (1) htcgrip (1) interjú (12) iphone (1) irin (3) iwatch (1) jasper (1) játék (5) javítóklinika (1) jawbone (1) jog (1) jótékonyság (1) joya (35) joyssy (10) jupiter (1) karácsony (1) karlmüller (3) kínai (8) kisumu (5) klumpa (4) koncepció (3) koncert (1) kutatás (9) kvíz (4) láb (2) lábfájás (1) lap.hu (5) látogatás (2) lemax (1) lépéspontbudapest (1) linkajánló (4) lumboischialgia (1) magic (1) márkabemutató (14) maui (2) mbt (56) média (3) medicus (1) memo (7) memphis one (2) mezítláb (3) minőségi (1) nancy (4) newbalance (4) nike (6) nordicwalking (2) north (1) nővér (4) nubalance (3) nyár (1) nyereményjáték (12) okoscipő (1) olcsó (31) olvasó (8) orvos (4) ősz (1) őszi (6) outlet (1) panasz (10) papucs (9) patrick (4) per (2) placebo (1) protrusio (5) publikáció (8) radiológia (2) radius trainer (1) rák (1) reebok (18) reetone (2) reezig (1) remax (1) resistance runner (1) rio (1) rollingstore (3) rollstep (26) rss (1) runtone (2) ryn (60) ryncenter (4) rynoutlet (1) rynshop (24) s.sunny (5) scholl (7) sepatu (4) sérült (6) sérv (1) sétavan (1) setavan (3) shape ups (10) skechers (13) softy (2) srt (1) stadfor (1) starlit (6) startlap (5) statisztika (8) stepgym (4) stretchwalker (10) swissies (1) synshop (1) szandál (26) születésnap (1) talpbetét (1) talpvizsgálat (2) tanács (2) tavasz (2) tech (1) teleshop (5) téli (4) tenevis (1) texas (1) topshop (1) továbbképzés (1) tracker (6) traintone (2) tudomány (2) turkáló (1) twitter (1) ülőpárna (1) üzlet (15) venice (1) verlon (1) vibram (1) videó (1) waldlaufer (3) walkmaxx (8) web (2) web 2.0 (1) winnie (1) zigtech (2) Címkefelhő

2010.07.13. 18:49 dr. Székely András

Elindult a gördülőcipő.blog.hu

Tisztelt Olvasó!

Örömmel jelenthetem be, hogy 2010.07.13-án útjára indítottam a Gördülőcipő Blogot! A nevem dr. Székely András, rezidens orvos vagyok, és ezzel a bloggal az a célom, hogy olvasóimnak bemutassam a gördülő talpú cipők világát, és közösen ismerjük meg a különféle márkák termékeit. Az oldalon cipőteszteket is olvashatnak a látogatók, továbbá boldog vagy épp boldogtalan tulajdonosok is megosztják velünk tapasztalatainkat.

Amennyiben Te is gördülő cipőd viselsz, oszd meg velünk tapasztalataidat és küldj el fotót a cipődről bármilyen állapotban is van, de ne feledd el megírni, hogy mikor vetted és milyen célra. A blog email címe: gordulocipo (kukac) gmail (pont) com

Kellemes gördülést mindenkinek!:)

András

14 komment

Címkék: blog cipő gördülőcipő


A bejegyzés trackback címe:

https://gordulocipo.blog.hu/api/trackback/id/tr342149680

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sodi26 2010.07.21. 12:34:34

Sziasztok! Én egy Ryn Incan White szandál boldog tulajdonosa vagyok már egy jó ideje és nagyon szeretem, mert kényelmes, könnyű tisztán tartani és még a kalóriák hatékonyabb égetésében is segít! :)

Wolly 2010.07.21. 12:44:24

Sziasztok!
Két hete vettem egy RYN Tracker-t, hosszas viselés után kicsit ég benne a talpam! Elképzelhető hogy azért lehet, mert lúdtalpam és haránt boltozat sűllyedésem van? A boltban az eladó nagyon kedves volt és készített egy 3D -s talpvizsgálatot és ő mondta, hogy ilyen problémákat lát!
Meg fog szűnni az égő érzés, mennyi idő alatt emeli meg a lesűllyedt hossz boltozatomat?
Amúgy annyira jó benne járni, teljesen más érzés mint egy normál cipőben!
Előre köszönöm a válaszokat!

sodi26 2010.07.23. 10:28:46

@Wolly: Szia Wolly!
A talpad egyrészt azért is éghet, mert nem fokozatosan szoktattad hozzá a lábadat az íves talpú cipő viseléséhez, hanem túl hosszú időre vetted rögtön fel. Ha nem ez az eset áll fent, akkor pedig valóban csak annyi történik, hogy jól megdolgoztatta az izmaidat és akkor, ahogy az izmok erősödnek, ez az érzés is meg fog szűnni. A lesüllyedt boltozatokat a cipő, nem biztos, hogy teljesen vissza fogja tudni állítani az eredeti állapotába, de az biztos, hogy javítani fog a helyzetükön, illetve, ha eddig valamilyen fájdalmat okozott már ez a probléma, akkor azt csökkenteni fogja, de ez azért nem megy egyik napról a másikra, jó pár hónap szükséges hozzá... Addig is viseld kitartóan a cipőt! :) Üdvözlettel: Egy másik Ryn tulajdonos

Wolly 2010.08.02. 10:41:37

@sodi26: Szia Sodi26!

Igen, a vásárlás és öröm hevében kicsit többet viseltem az ajánlott időnél a cipőt, tényleg érdemes betartani, amit az eladó mondott.
Már nagyon élvezem a használatát, bárhová megyek mindig ezt veszem fel, és a legjobb hogy nagyon sok mindenkinek látom a lábán ezeket a lábbeliket. Remélem meg lesz az eredménye annak, hogy most egy kicsit több pénzt fektettem be az egészségem megőrzésébe! Köszönöm válaszod! Szívesen fogadom bárki tapasztalatát a cipőkkel kapcsolatosan! Wolly

dr. Székely András · http://gordulocipo.blog.hu 2010.08.04. 23:21:15

@wolly
Wolly, megtennéd, hogy küldenél nekem a blog email címére néhány fotót a szandálodról, és röviden leírnád, hogy miért ezt a modellt választottad, illetve, hogy mennyire vált be? Szeretném megjeleníteni ezt az "interjút" is a blogon.
Köszi!

Wolly 2010.08.18. 13:09:09

@dr. Székely András:

Bocsánat a kései válaszért, persze megteszem a kérésed, hamarosan küldöm a képeket és a kis beszámolót.

Egyébként most jöttem haza egy aktív nyaralásból, ahol a szandi megint győzedelmeskedett!
Napi 30-50-80km- bicikliztem, ami nagyon megterhelte az izmaimat, mert nem voltam eléggé felkészülve a túrára, de minden kerekezős nap után a Ryn-ben mentem a városnézésre, így pihentettem az izmaimat anélkül, hogy hagytam volna, hogy teljesen megpihenjenek és felszaporodjon a tejsav. Egyszóval segített a cipő az aktív pihenésben!

dr. Székely András · http://gordulocipo.blog.hu 2010.08.19. 00:09:46

@Wolly:
Kedves Wolly!
Köszönöm és várom a képeket, szöveget a blog email címére!
András

HUBABUBA 2010.10.06. 15:39:43

elküldtem a fotókat a gordulocipok@Gmail.com jó e a cim?

dr. Székely András · http://gordulocipo.blog.hu 2010.10.06. 18:08:26

@HUBABUBA:
Kedves HUBABUBA!
Köszönöm, megérkeztek a fotók. Holnap után terveztem megjelentetni a cikket. Addig kérem próbálják meg visszavinni a terméket a boltba.
Tisztelettel,
dr. Székely András

HUBABUBA 2010.10.07. 11:27:36

Szia . Olvastam, hogy megérkeztek a felvételek a cipőről amit küldtünk. Mit szólsz hozá milesz a sorsa? Tegnap este visszavittük az üzletbe a cipőt ahhol az eladó nagyon kedves volt és elmondta ,hogy nekik a cipőt továbbkell küldeni és ott döntenek a sorsa felől. Mi választhatunk a javitás vagy a cipő cseréje között. Természetesen a cserét jelőltük meg azért is mert igaz ,hogy január 10én kapta a férjem ajándékba tőlem és a gyerekeinktől a szandacipőt és igazán kb április tól tudta használni a mivel ez egy átmenet a cipő és a szandál között. Ahogy számolgatom ez igazán kb hat hónapot jelent. Igaz nem állandóan csak ezt viselte ez idő alatt sem -PL nemaludt a cipőjében.- Komolyra véve a dolgot 55000 ft-ot adtunk érte és ez szerintem olyan minőségnek kell lennie hogy sok-sok évig tudja a használója élvezni a jótékony hatását. A cipőjavitásába semmiképen nemegyezünk bele hisz nemazért döntöttünk az MBT melett, 55000ft-ért egy megjavított cipőt kapjunk . Az eladó felkínált egy cserecipőt. ,de sors fintora ,hogy mi szombaton elutazunk kéthétre és addigra nemtudják leküldeni a cserecipőt pedig most igazán jóljönne egy görülőtalp. A férjem lába megszokta és már ahogyan írtam előzőleg nagyon szereti viselni nagyon jó hatással van a gerincbroblémáira, sérveire. azzon gondolkodunk hogy vásároljunk -e egy olcsókinai utánzatott addig amíg az üzlet megkapja a jegyzőkönyvben a határozatott a cipő jogos cseréjéről . Az üzletben a kedves eladónó is úgy látta ,hogy cserére érett az áru.Én úgygondolom egy ilyen nagynevü cégnek nemmindegy milyen véleményel vannak a vásárlói mert az elégedett vevő az mindig visszatér .

Zoli1974 2011.01.21. 20:15:00

Sziasztok.

Sajnos én /még/ nem vagyok gördülőcipő tulajdonos, de tervezek majd vásárolni egyet a közeljövőben, igazából kérdezni szeretnék valamit most tőletek. A mai naptól árusítja az "A"-betűvel kezdődő nagy hipermarket a járást elősegítő cipőit 4990 Ft-os áron. Próbálta már valamelyikőtök őket? Kíváncsi lennék majd a véleményetekre velük kapcsolatban, hogy milyennek találjátok ezeket a cipőket. Egyáltalán ezek gördülő cipők? Én a napokban megyek felpróbálni egyet, de ti szakszerűbben meg tudjátok fogalmazni az ilyen irányú tapasztalataitokat, nekem sajnos még nincs viszonyítási alapom...

Üdv. Zoli1974

dr. Székely András · http://gordulocipo.blog.hu 2011.01.21. 20:20:19

@Zoli1974:
Zoli,
ajánlom figyelmedbe az Olcsó Gördülő talpú cipők írásomat.
Sajnos nem tudlak bíztatni. Ebben az árkategóriában általában csak rossz minőségű és akár egészségtelen termékeket fogsz találni.

Tisztelettel,
dr. Székely András

Zoli1974 2011.01.21. 20:37:39

Kedves András.

Persze én sem fűzök hozzá nagy reményeket, csak szívesen olvasnék véleményeket majd róla. Bár mondjuk az is igaz, hogy már a kedvező árából tudni lehet előre, hogy milyen lehet valójában...
Igen mindegyik írásodat végigolvastam, és valószínűleg egy Rollstep cipő mellett fogok dönteni, amint meglesz rá a keretem.

Zoli1974

dr. Székely András · http://gordulocipo.blog.hu 2011.01.21. 23:26:29

@Zoli1974:

A forrásodat el tudnád küldeni nekem emailben? Fotó, vagy valami?
Én mindenkinek azt szoktam ajánlani, hogy próbáljon fel minél több márkát vásárlás előtt, beleértve a kínait is, mert amúgy nem lehetünk biztos a döntésünkben.

András
süti beállítások módosítása