A blog célja:

Manapság egyre többet hallani a gördülő talpú cipőkről. Sokan esküdöznek, hogy mióta az egyik vagy másik nagyobb márka termékét hordják, azóta régi cipőjük már csak porosodik a lépcső alatt, míg mások keserű szájízzel tapasztalják, hogy nekik bizony nem jön be a gördülő talp. A nevem dr. Székely András, rezidens orvos vagyok, és ezzel a bloggal az a célom, hogy olvasóimnak bemutassam a gördülő talpú cipők világát, és közösen ismerjük meg a különféle márkák termékeit. Az oldalon cipőteszteket is olvashatnak a látogatók, továbbá boldog vagy épp boldogtalan tulajdonosok is megosztják velünk tapasztalatainkat.

Kapcsolat:

Várjuk észrevételeiteket, tapasztalataitokat, fényképeiteket:



Íratkozz fel hírfolyamunkra (RSS), hogy ne maradj le egy cikkről sem:


A blogot 2010.10.05 óta eddig ennyien olvasták:


Utolsó kommentek

  • brambika: doktor úr drága! hol vannak a a blogjának címadó gördülőcipő felettébb "hasznos és objektív" kriti... (2016.03.21. 22:24) iofit - a személyi asszisztens cipő
  • Toth K.: Walkmaxx magas szárú noi cipő Nagyon megtetszett, a színe, fekete,stb... NEM TUDTAM ELDÖNTENI, 3... (2016.03.21. 22:24) Közepes árfekvésű gördülőcipők
  • SuperG: Rövid a pántja, nem ér át a lábamon. (walkmaxx szandál). Reklamációra azt mondják, ez nem hiba ez ... (2016.03.21. 22:25) Felpróbáltam a Walkmaxx gördülőcipőt
  • brambika: Lassan ez a blog is megszűnik akkor..mert nem lesz mit kritizálni,és a menő versenytársak is szépe... (2014.08.27. 08:17) Megszűnt az Easytone.hu
  • brambika: Mi köze ennek a gördülő talpú cipőkhöz, de őszintén? ...bár legalább megtöri az unalmas 1 db végk... (2014.08.27. 08:17) A Hoover Gátnál jártam
  • Utolsó 20

Gördülőcipőt vásárolnál?

Partnereink:


 
  

Címkék:

2.0 (1) activeshoes (2) adidas (1) akció (3) amsterdam (6) anatómia (1) andy (1) ao mai (2) apomax (1) apple (1) asics (1) asszisztens (3) athen (3) avic (3) balance (1) baobao (3) batz (8) belgyógyász (3) bisztrai (2) björndal (2) blog (22) bolt (3) carlos (2) casual (2) changa (2) chapa (1) chung shi (19) cipő (2) cipőápolás (2) cipőteszt (29) crocs (3) crosscontrol (1) csizma (2) csőd (6) cuba (1) drága (1) drbatz (1) drshoes (3) easytone (13) egészség (1) egészséges (2) enerfit (1) enquist (35) facebook (4) fanaka (1) fila (3) fitbit (1) fitbitchargehr (1) fitflop (1) fitness (2) fitnessstep (3) fit for fun (1) focista (1) fodrász (1) fogyás (1) free (1) frion (1) fumba (1) futás (9) gehvital (2) gerincsérv (2) goldenblog (1) gördülőcipő (73) gravitydefyer (1) gyermek (2) gyógytornász (4) hamisítvány (25) hátfájás (3) háziorvos (2) heidi (1) hibás (1) htcgrip (1) interjú (12) iphone (1) irin (3) iwatch (1) jasper (1) játék (5) javítóklinika (1) jawbone (1) jog (1) jótékonyság (1) joya (35) joyssy (10) jupiter (1) karácsony (1) karlmüller (3) kínai (8) kisumu (5) klumpa (4) koncepció (3) koncert (1) kutatás (9) kvíz (4) láb (2) lábfájás (1) lap.hu (5) látogatás (2) lemax (1) lépéspontbudapest (1) linkajánló (4) lumboischialgia (1) magic (1) márkabemutató (14) maui (2) mbt (56) média (3) medicus (1) memo (7) memphis one (2) mezítláb (3) minőségi (1) nancy (4) newbalance (4) nike (6) nordicwalking (2) north (1) nővér (4) nubalance (3) nyár (1) nyereményjáték (12) okoscipő (1) olcsó (31) olvasó (8) orvos (4) ősz (1) őszi (6) outlet (1) panasz (10) papucs (9) patrick (4) per (2) placebo (1) protrusio (5) publikáció (8) radiológia (2) radius trainer (1) rák (1) reebok (18) reetone (2) reezig (1) remax (1) resistance runner (1) rio (1) rollingstore (3) rollstep (26) rss (1) runtone (2) ryn (60) ryncenter (4) rynoutlet (1) rynshop (24) s.sunny (5) scholl (7) sepatu (4) sérült (6) sérv (1) sétavan (1) setavan (3) shape ups (10) skechers (13) softy (2) srt (1) stadfor (1) starlit (6) startlap (5) statisztika (8) stepgym (4) stretchwalker (10) swissies (1) synshop (1) szandál (26) születésnap (1) talpbetét (1) talpvizsgálat (2) tanács (2) tavasz (2) tech (1) teleshop (5) téli (4) tenevis (1) texas (1) topshop (1) továbbképzés (1) tracker (6) traintone (2) tudomány (2) turkáló (1) twitter (1) ülőpárna (1) üzlet (15) venice (1) verlon (1) vibram (1) videó (1) waldlaufer (3) walkmaxx (8) web (2) web 2.0 (1) winnie (1) zigtech (2) Címkefelhő

2012.11.06. 14:00 dr. Székely András

Javítóklinika

Kedves András,

Régóta olvasom a http://gordulocipo.blog.hu/ blogot, ahol rengeteg hasznos információt és véleményt találtam. Köszönet érte.
Egy valamit furcsállok a folyamatos vásárlói kritikát az MBT cipők javításával kapcsolatban.
 
Én is leírom a saját történetemet. 2006-2007 óta hordok MBT cipőt, nem tudom már pontosan mióta, de régóta. Nekem semmilyen egészségügyi problémám nem volt,  megelőzés céljából vásároltam az első MBT cipőm. És mondanom sem kell azóta csak ilyen cipőt hordok. Amiért nekem megérte ez a cipő, nem fázik a lábam, semmikor, még télen sem a hóban mínuszban (holott korábban mindig jéggé fagyott), és megerősödött a hátam, már nem fáj az ülőmunka miatt sem (holott ez korábban gyakran előfordult).
Nekem szerencsés járásom van, nem mennek szét a cipők a lábamon. Ezért is mertem belevágni egy ilyen drága cipő vásárlásába, bíztam benne, hogy sokáig tudom majd hordani. Így is lett.
De természetesen semmilyen cipő nem bírja örökké. Az első cipőm, amit évekig folyamatosan hordtam azért már kezdett tönkremenni, és az ez első szandálom szenzora is cserére szorult. (5 év után más megengedtem a cipőnek hogy tönkremehet) Szerintem más cipő sem bírta volna idáig.
És mégis mindkét cipőm meg van csináltatva, használom és nem a kukában végezte. Nem jutott volna eszembe hogy garanciális cserét kérjek, vagy ingyen megcsináltassam, fizettem érte, jó lett és használni tudom.
Szerintem akinek a lábán egy év alatt tönkre megy az MBT cipő annak más cipő is tönkre menne a lábán, csak esetleg nem fizetett érte ilyen sokat. De a magas ár nem a tartósság miatt van. Az egyén, testalkat és járás kérdése. Tudom hibás termékek mindig előfordulnak, és az MBT cipők között is lehetett hibás termék.
Nekem az MBT boltban mondták és ajánlották hol tudják megjavítani a cipőket. (Akit igazán érdekel és nem csak háborog az ingyen garancia miatt, az igen is meg tudja javíttatni a tönkrement cipőjét.)
 
Információként szeretném leírni hogy Budapesten a VIII. kerületben nagyon jól meg tudják javítani a cipőket.
 
 
Az új szenzor még tartósabb mint az eredeti, és bármilyen hibát megcsinálnak jó minőségben. Tapasztalatból mondom, én nagyon meg vagyok velük elégedve. És nem egy éves cipőket javítottak meg, hanem 4-5 éve folyamatosan hordott cipőmet és szandálomat. Igaz nem garanciában csinálják, fizetni kell érte. Egy szenzorcsere 5000-5000 Ft volt ( 1 pár cipőnél 10000 Ft), talpcsere sem olcsóbb, de nekem megérte hogy a drága cipőm ne a kukában végezze, hanem maradhat a lábamon és máig is hordom.
 
Ez nem a reklám helye, sem a céget, sem saját magamat nem szeretném reklámozni. Csupán egy tényt szerettem volna elmondani Önnek és a saját tapasztalataimat.
 
Igen és is észrevettem, hogy a régebbi fajta MBT cipők sokkal tartósabbak, ott még nem a divat számított mint az új modelleknél. De az új modellekkel eddig még nem is volt problémám, annak a javításáról még nem tudok beszámolni. Bár az is igaz hogy sokkal kevesebbszer hordok egy új cipőt, mivel most már több pár van, mint korábban, mikor az első cipőmet ősztől tavaszig folyamatosan hordtam éveken át. De ha gond lesz bármelyik cipővel, bízom benne, hogy meg fogják tudni javítani és még sokáig hordhatom mindegyiket.
 
Köszönöm, hogy van a blog, a sok hasznos információ és köszönöm hogy meghallgatott.
 
Üdvözlettel:
I

Szólj hozzá!

Címkék: mbt javítóklinika


A bejegyzés trackback címe:

https://gordulocipo.blog.hu/api/trackback/id/tr904880133

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása