A blog célja:

Manapság egyre többet hallani a gördülő talpú cipőkről. Sokan esküdöznek, hogy mióta az egyik vagy másik nagyobb márka termékét hordják, azóta régi cipőjük már csak porosodik a lépcső alatt, míg mások keserű szájízzel tapasztalják, hogy nekik bizony nem jön be a gördülő talp. A nevem dr. Székely András, rezidens orvos vagyok, és ezzel a bloggal az a célom, hogy olvasóimnak bemutassam a gördülő talpú cipők világát, és közösen ismerjük meg a különféle márkák termékeit. Az oldalon cipőteszteket is olvashatnak a látogatók, továbbá boldog vagy épp boldogtalan tulajdonosok is megosztják velünk tapasztalatainkat.

Kapcsolat:

Várjuk észrevételeiteket, tapasztalataitokat, fényképeiteket:



Íratkozz fel hírfolyamunkra (RSS), hogy ne maradj le egy cikkről sem:


A blogot 2010.10.05 óta eddig ennyien olvasták:


Utolsó kommentek

  • brambika: doktor úr drága! hol vannak a a blogjának címadó gördülőcipő felettébb "hasznos és objektív" kriti... (2016.03.21. 22:24) iofit - a személyi asszisztens cipő
  • Toth K.: Walkmaxx magas szárú noi cipő Nagyon megtetszett, a színe, fekete,stb... NEM TUDTAM ELDÖNTENI, 3... (2016.03.21. 22:24) Közepes árfekvésű gördülőcipők
  • SuperG: Rövid a pántja, nem ér át a lábamon. (walkmaxx szandál). Reklamációra azt mondják, ez nem hiba ez ... (2016.03.21. 22:25) Felpróbáltam a Walkmaxx gördülőcipőt
  • brambika: Lassan ez a blog is megszűnik akkor..mert nem lesz mit kritizálni,és a menő versenytársak is szépe... (2014.08.27. 08:17) Megszűnt az Easytone.hu
  • brambika: Mi köze ennek a gördülő talpú cipőkhöz, de őszintén? ...bár legalább megtöri az unalmas 1 db végk... (2014.08.27. 08:17) A Hoover Gátnál jártam
  • Utolsó 20

Gördülőcipőt vásárolnál?

Partnereink:


 
  

Címkék:

2.0 (1) activeshoes (2) adidas (1) akció (3) amsterdam (6) anatómia (1) andy (1) ao mai (2) apomax (1) apple (1) asics (1) asszisztens (3) athen (3) avic (3) balance (1) baobao (3) batz (8) belgyógyász (3) bisztrai (2) björndal (2) blog (22) bolt (3) carlos (2) casual (2) changa (2) chapa (1) chung shi (19) cipő (2) cipőápolás (2) cipőteszt (29) crocs (3) crosscontrol (1) csizma (2) csőd (6) cuba (1) drága (1) drbatz (1) drshoes (3) easytone (13) egészség (1) egészséges (2) enerfit (1) enquist (35) facebook (4) fanaka (1) fila (3) fitbit (1) fitbitchargehr (1) fitflop (1) fitness (2) fitnessstep (3) fit for fun (1) focista (1) fodrász (1) fogyás (1) free (1) frion (1) fumba (1) futás (9) gehvital (2) gerincsérv (2) goldenblog (1) gördülőcipő (73) gravitydefyer (1) gyermek (2) gyógytornász (4) hamisítvány (25) hátfájás (3) háziorvos (2) heidi (1) hibás (1) htcgrip (1) interjú (12) iphone (1) irin (3) iwatch (1) jasper (1) játék (5) javítóklinika (1) jawbone (1) jog (1) jótékonyság (1) joya (35) joyssy (10) jupiter (1) karácsony (1) karlmüller (3) kínai (8) kisumu (5) klumpa (4) koncepció (3) koncert (1) kutatás (9) kvíz (4) láb (2) lábfájás (1) lap.hu (5) látogatás (2) lemax (1) lépéspontbudapest (1) linkajánló (4) lumboischialgia (1) magic (1) márkabemutató (14) maui (2) mbt (56) média (3) medicus (1) memo (7) memphis one (2) mezítláb (3) minőségi (1) nancy (4) newbalance (4) nike (6) nordicwalking (2) north (1) nővér (4) nubalance (3) nyár (1) nyereményjáték (12) okoscipő (1) olcsó (31) olvasó (8) orvos (4) ősz (1) őszi (6) outlet (1) panasz (10) papucs (9) patrick (4) per (2) placebo (1) protrusio (5) publikáció (8) radiológia (2) radius trainer (1) rák (1) reebok (18) reetone (2) reezig (1) remax (1) resistance runner (1) rio (1) rollingstore (3) rollstep (26) rss (1) runtone (2) ryn (60) ryncenter (4) rynoutlet (1) rynshop (24) s.sunny (5) scholl (7) sepatu (4) sérült (6) sérv (1) sétavan (1) setavan (3) shape ups (10) skechers (13) softy (2) srt (1) stadfor (1) starlit (6) startlap (5) statisztika (8) stepgym (4) stretchwalker (10) swissies (1) synshop (1) szandál (26) születésnap (1) talpbetét (1) talpvizsgálat (2) tanács (2) tavasz (2) tech (1) teleshop (5) téli (4) tenevis (1) texas (1) topshop (1) továbbképzés (1) tracker (6) traintone (2) tudomány (2) turkáló (1) twitter (1) ülőpárna (1) üzlet (15) venice (1) verlon (1) vibram (1) videó (1) waldlaufer (3) walkmaxx (8) web (2) web 2.0 (1) winnie (1) zigtech (2) Címkefelhő

2011.01.08. 06:00 dr. Székely András

Felpróbáltam a Walkmaxx gördülőcipőt

Az elmúlt napokban a Walkmaxx-szal foglalkozó cikkemet olvasták a legtöbben. Az eset felkeltette az érdeklődésemet, mert Karácsony óta nem mozdul a cikk az első helyről. Így ma délután, némi nyomozás után, ellátogattam abba a nagyobb boltba, ahol a Walkmaxx-ot is árulják. Gondoltam, vagy nekem is lesz egy szuper, kedvező áru lábbelim, vagy ez a sok-sok érdeklődő kap egy második véleményt is, és akkor talán el tudják dönteni, hogy nekik való e a Walkmaxx vagy sem. 
Elsőre furcsa látvány fogadott, mert a Walkmaxx-ot nem cipősdobozban árulják, hanem egy hálós tornazsákban van benne, gondolom ez is költségcsökkentő megoldás. Akkor engedjük ki a ketrecből ezt a példányt!

walkmaxx

A Walkmaxx kézbe véve nagyon-nagyon könnyű. Első ránézésre úgy gondoltam, hogy a talpát biztosan jó nehézre csinálták, de épp ellenkezőleg!

walkmaxx

A felsőrész egyöntetű műbör, az orron két helyen illetve a külső oldalon egy-egy karbonszálas anyagot imitáló műanyag betétet helyeztek el díszítés gyanánt.

walkmaxx

A cipőn két helyen olvasható a Walkmaxx logó: a nyelvében helyeztek el egy kis táblát, illetve a külboka fölött látható a logó. Ezek kialakításában nincsen semmi különleges, kissé kidomborodnak az anyagból, de semmi több. Fényvisszaverő tulajdonsággal nem rendelkezik a festék.

walkmaxx

Felvétel előtt megtapogattam, megnyomogattam a cipő sarkába "épített" rugalmas anyagot, de csalódottan tapasztaltam, hogy az alig deformálható, rideg anyag. Felvéve az történt, amitől féltem: egy lapos talpú cipőbe léptem be! Járáskor a cipő talpa pontosan olyan lapos maradt, mint kézben tartva. A lábujjak és a lábközépcsontok között ellenben van egy minimális íve a talpának, de a hátsó rész biztosan nem viselkedik ívelt talpként. Ha nagyon a sarkamra terhelek (kvázi, sarkon állok), akkor érezni a sarokból kiharapott ívet, de járáskor ezt egyáltalán nem használtam.

walkmaxx

A tornazsákban találtam két papírt. Az egyik egy színes ábra, melyen angolul, hollandul és franciául az olvasható, hogy a termék le van tesztelve, és a papír részletezi, hogy mely testtájainkra lesz pozitív hatással a lábbeli.

walkmaxx

A második papírt megpillantva egy kissé elmosolyodtam. Még egy gördülőcipő dobozában sem találtam ehhez hasonló utasítást. A dokumentum a használati utasítás, de attól annyival több, hogy különféle gyakorlatok leírását is tartalmazza, melyet a gyártó a cipőben ajánl elvégezni.

walkmaxx

walkmaxx

Összefoglalva, elmondhatom, hogy engem nem győzött meg az a hihetetlen marketing gépezet, mely a Walkmaxx mögött áll. A cipő 12,990 forintos árával nem ad annyit, hogy érdemes lenne rá költeni. Aki olvasta a Memphis One-ról szóló bejegyzésemet, vagy netán fel is próbálta azt, az a Walkmaxx esetében is hasonlókat fog tapasztalni. Ezt a bejegyzést is hasonlóan szereném zárni, mint azt a cikket, vagyis, hogy "ezt az összeget talán hasznosabb dolgokra is el lehet költeni, főleg ha nem sietjük el a vásárlást és később teszünk még hozzá egy kicsit."

3 komment

Címkék: olcsó hamisítvány cipőteszt gördülőcipő márkabemutató walkmaxx


A bejegyzés trackback címe:

https://gordulocipo.blog.hu/api/trackback/id/tr852567943

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

evőke 2013.01.02. 15:00:56

én nagyon elégedett vagyok ezekkel a cipőkkel, régi térdsérülésem van, és csak gördülőtalpúban tudok fájdalom nélkül járni, a walkmaxx sokkal olcsóbb, mint a joya (ez 50 000 Ft), és az én problémámra pont olyan jó.

Lamas 2013.01.31. 17:49:10

TESZTELVE

A dobozban árult Walkmaxx-nál megadják a tanusító szervezet internetes címét, de úgy tűnik, hogy nem további információk megtekintése céljából, ugyanis ott a Walkmaxx-ról semmit sem találtam:
www.dspro.de

Internetes keresőprogrammal viszont bejött egy pdf dokumentum:
www.dspro.de/ds_walkmaxx.pdf

Kíváncsi vagyok ki mit talál benne, az egészségügyi szempontokat figyelembe véve!

SuperG 2016.03.21. 22:25:00

Rövid a pántja, nem ér át a lábamon. (walkmaxx szandál). Reklamációra azt mondják, ez nem hiba ez ilyen. Megvettem, enyém. A saját honlpjukon 0 vélemény szerepel, pedig én oda is megírtam ezt. Ezek szerint még csak olyan véleményt írtak, amit szégyellnek.
süti beállítások módosítása