A blog célja:

Manapság egyre többet hallani a gördülő talpú cipőkről. Sokan esküdöznek, hogy mióta az egyik vagy másik nagyobb márka termékét hordják, azóta régi cipőjük már csak porosodik a lépcső alatt, míg mások keserű szájízzel tapasztalják, hogy nekik bizony nem jön be a gördülő talp. A nevem dr. Székely András, rezidens orvos vagyok, és ezzel a bloggal az a célom, hogy olvasóimnak bemutassam a gördülő talpú cipők világát, és közösen ismerjük meg a különféle márkák termékeit. Az oldalon cipőteszteket is olvashatnak a látogatók, továbbá boldog vagy épp boldogtalan tulajdonosok is megosztják velünk tapasztalatainkat.

Kapcsolat:

Várjuk észrevételeiteket, tapasztalataitokat, fényképeiteket:



Íratkozz fel hírfolyamunkra (RSS), hogy ne maradj le egy cikkről sem:


A blogot 2010.10.05 óta eddig ennyien olvasták:


Utolsó kommentek

  • brambika: doktor úr drága! hol vannak a a blogjának címadó gördülőcipő felettébb "hasznos és objektív" kriti... (2016.03.21. 22:24) iofit - a személyi asszisztens cipő
  • Toth K.: Walkmaxx magas szárú noi cipő Nagyon megtetszett, a színe, fekete,stb... NEM TUDTAM ELDÖNTENI, 3... (2016.03.21. 22:24) Közepes árfekvésű gördülőcipők
  • SuperG: Rövid a pántja, nem ér át a lábamon. (walkmaxx szandál). Reklamációra azt mondják, ez nem hiba ez ... (2016.03.21. 22:25) Felpróbáltam a Walkmaxx gördülőcipőt
  • brambika: Lassan ez a blog is megszűnik akkor..mert nem lesz mit kritizálni,és a menő versenytársak is szépe... (2014.08.27. 08:17) Megszűnt az Easytone.hu
  • brambika: Mi köze ennek a gördülő talpú cipőkhöz, de őszintén? ...bár legalább megtöri az unalmas 1 db végk... (2014.08.27. 08:17) A Hoover Gátnál jártam
  • Utolsó 20

Gördülőcipőt vásárolnál?

Partnereink:


 
  

Címkék:

2.0 (1) activeshoes (2) adidas (1) akció (3) amsterdam (6) anatómia (1) andy (1) ao mai (2) apomax (1) apple (1) asics (1) asszisztens (3) athen (3) avic (3) balance (1) baobao (3) batz (8) belgyógyász (3) bisztrai (2) björndal (2) blog (22) bolt (3) carlos (2) casual (2) changa (2) chapa (1) chung shi (19) cipő (2) cipőápolás (2) cipőteszt (29) crocs (3) crosscontrol (1) csizma (2) csőd (6) cuba (1) drága (1) drbatz (1) drshoes (3) easytone (13) egészség (1) egészséges (2) enerfit (1) enquist (35) facebook (4) fanaka (1) fila (3) fitbit (1) fitbitchargehr (1) fitflop (1) fitness (2) fitnessstep (3) fit for fun (1) focista (1) fodrász (1) fogyás (1) free (1) frion (1) fumba (1) futás (9) gehvital (2) gerincsérv (2) goldenblog (1) gördülőcipő (73) gravitydefyer (1) gyermek (2) gyógytornász (4) hamisítvány (25) hátfájás (3) háziorvos (2) heidi (1) hibás (1) htcgrip (1) interjú (12) iphone (1) irin (3) iwatch (1) jasper (1) játék (5) javítóklinika (1) jawbone (1) jog (1) jótékonyság (1) joya (35) joyssy (10) jupiter (1) karácsony (1) karlmüller (3) kínai (8) kisumu (5) klumpa (4) koncepció (3) koncert (1) kutatás (9) kvíz (4) láb (2) lábfájás (1) lap.hu (5) látogatás (2) lemax (1) lépéspontbudapest (1) linkajánló (4) lumboischialgia (1) magic (1) márkabemutató (14) maui (2) mbt (56) média (3) medicus (1) memo (7) memphis one (2) mezítláb (3) minőségi (1) nancy (4) newbalance (4) nike (6) nordicwalking (2) north (1) nővér (4) nubalance (3) nyár (1) nyereményjáték (12) okoscipő (1) olcsó (31) olvasó (8) orvos (4) ősz (1) őszi (6) outlet (1) panasz (10) papucs (9) patrick (4) per (2) placebo (1) protrusio (5) publikáció (8) radiológia (2) radius trainer (1) rák (1) reebok (18) reetone (2) reezig (1) remax (1) resistance runner (1) rio (1) rollingstore (3) rollstep (26) rss (1) runtone (2) ryn (60) ryncenter (4) rynoutlet (1) rynshop (24) s.sunny (5) scholl (7) sepatu (4) sérült (6) sérv (1) sétavan (1) setavan (3) shape ups (10) skechers (13) softy (2) srt (1) stadfor (1) starlit (6) startlap (5) statisztika (8) stepgym (4) stretchwalker (10) swissies (1) synshop (1) szandál (26) születésnap (1) talpbetét (1) talpvizsgálat (2) tanács (2) tavasz (2) tech (1) teleshop (5) téli (4) tenevis (1) texas (1) topshop (1) továbbképzés (1) tracker (6) traintone (2) tudomány (2) turkáló (1) twitter (1) ülőpárna (1) üzlet (15) venice (1) verlon (1) vibram (1) videó (1) waldlaufer (3) walkmaxx (8) web (2) web 2.0 (1) winnie (1) zigtech (2) Címkefelhő

2010.09.18. 08:00 dr. Székely András

Bemutatkozik a StepGym a WS Teleshop-tól

Soha nem voltam jó véleménnyel a WS Teleshop-ról. A minap tévészörfözés közben szörnyülködve láttam, hogy már a WS Teleshop is előrukkolt saját gördülő talpú cipőjével, a StepGym-mel.

ws teleshop step gym

A StepGym ráadásul saját honlappal is rendelkezik, ahol különböző YouTube-os videókon keresztül magyarázzák el nekünk, hogyan égethetünk kalóriát és formázhatjuk testünket a WS Teleshop forradalmian új termékével. Íme a bemutatkozó írás amit a magyarországi honlapon olvashatunk:

Itt a Step Gym, a fantasztikus cipő, mellyel nemcsak az egészségét óvhatja, hanem akár fogyhat is! Erősítheti és formálhatja izmait, feszesebbé teheti a fenekét. 

Nincs ideje edzőterembe járni? Fárasztják a kazetták és a DVD-s gyakorlatok? Nem probléma! Sétáljon velünk, és a Step Gym-mel! Hozza magát formába, éljen egészségesebben!

A Step Gym viselése közben nem terheli feleslegesen a gerincoszlopát, az ízületeket és az ínszalagokat. A Step Gym-mel egyszerre tehet sokat az egészségéért és a szépségéért. Bárhol is tölti idejét, és bármit is csinál napközben.

A StepGym három lépésben fejti ki hatását. Amikor az ember először veszi fel, érzheti, mennyire kényelmes. Rövid időn belül, napi 30 perc séta után máris megérezheti, hogy a lába izmosabb, a feneke feszesebb, a hasa egyre laposabb lett. Kíméli gerincét, ruganyos, gördülő léptekkel ajándékozza meg, és ekkor érünk el az utolsó lépéshez, ahhoz a pillanathoz / amikor az ember beleszeret a Step Gym-be!

Ellentétben a hagyományos tornacipőkkel, a Step Gym ívelt talpát az egyik legújabb technológiával készítik. A szabadalmaztatott ívelt talp dupla párnázattal megfelelő támogatást nyújt az egyenetlen talajon is a lábnak, így aktiválva azon izomcsoportokat, melyeket a hagyományos lábbelik viselésekor nem használunk. Egyensúlyunk megőrzése érdekében ezek az izmok keményebben dolgoznak, így a StepGym erősíti, tónusba hozza és edzi a lábat.

A hagyományos cipőkkel ellentétben a Step Gym speciális kialakítása és kipárnázott talprésze megvédi a térdszalagokat és a gerincoszlopot (az ún. ütközési sokktól), elősegítheti a helyes testtartást és megelőzheti az izomfájdalmat. Hozza magát edzésbe, és a Step Gym tónusba hozza Önt!

 Akkor lássuk, hogy mit kapunk 16,990 forintért?

step gym

A cipő csak ebben a szürke-fehér kombinációban kapható. Ezt a lábbelit nem volt még szerencsém tesztelni, de első ránézésre is kitűnik, hogy ez bizony nem gördülő talpú cipő, bármit is ígérjenek a tévében vagy a reklámszövegben. A cipő talpa egyenes, akár egy hagyományos cipőé, a sarka viszont majdnem 45 fokos szögben ível fel. Véleményem szerint ember nem létezik, aki ezt a talpatívet kihasználva tudná gördítené a lábfejét! Az egész olyan, mint egy magassarkú cipő, csak épp a kecses ívek hiányoznak róla. A kép alapján a cipő anyaga nem megfelelő, kissé kínais benyomást kelt.

Összességében, annak ellenére, hogy nem teszteltem személyesen ezt a cipőt, nem ajánlom olvasóimnak a WS Teleshop által forgalmazott StepGym cipőt. Egész egyszerűen ordít róla, hogy aki ezt megveszi, azt bizony jól átvágják! Kerüljék ezt a csúnya, és egészségtelen terméket.

 

6 komment

Címkék: teleshop hamisítvány márkabemutató stepgym


A bejegyzés trackback címe:

https://gordulocipo.blog.hu/api/trackback/id/tr42297065

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2010.09.19. 17:34:44

Hát ennek a blognak nagyon megörültem!!
46 éves vagyok, több évi futás után beszerzett krónikus sarokfájdalom miatt javasolta valaki az MBT cipőket. Régóta nézegetem, de nagyon drága ahhoz, hogy komolyabb utánjárás és megfontolás nélkül vegyek meg egyet. Pár hónapja láttam először az MBT-re megtévesztően hasonlító elérhető árú sportcipőket, már majdnem vettem egyet, csak felpróbálás után támadtak kételyeim.
Végig fogom olvasni a blogot, de azért most külön megkérdezem (mert türelmetlen vagyok), hogy létezik olyan gördülő talpú sportcipő, amiben akár gyors gyaloglás esetleg lassú kocogás művelhető?
Több mint 1 évet kihagytam, de nagyon-nagyon hiányzik a futás, de terhelésre még mindig fáj a sarkam.

dr. Székely András · http://gordulocipo.blog.hu 2010.09.19. 20:03:14

Kedves Beebeer!
Köszönöm a kedves levelet! Én is örülök, hogy megtalálta a blogot. Egy-egy olyan hét után, amikor szinte semmilyen visszajelzés nem érkezik az olvasóktól, jól esik a pozitív megerősítés.
Kérem olvassa végig a cipőteszteket, ezeket leggyorsabban a címkék menüből érheti el. Ez a blog jobb oldali oszlopában található.
Gördülő talpú cipő vásárlása előtt a nagy kérdés mindig az, hogy mennyit tud az ember rákölteni. MBT, Joya képviseli az 50-60ezer forintos kategóriát, a RYN 40-50ezer, a RollSTEP 25,000 forintért kapható. Kérem, hogy legalább ezt a 3-4 márkát próbálja fel, mert csak így fogja érezni a különbségeket. A többi márkát nem tudom szívből ajánlani, de ez a tesztekből is ki fog derülni.
Keressen rá a Bisztrai Györgyről írt írásomra. Ő egy 53,000 forintos RYN Casual-ban futja végig a Kinizsi 100-ast, ami nem kis teljesítmény.
Igyekszem további cikkeket megjeleníteni ebben a témában is.
Tisztelettel,
dr. Székely András

2010.09.20. 12:13:11

@dr. Székely András: Kedves András, ha szólíthatom így (úgy olvastam, én vagyok az idősebb, nem is kevéssel, sajnos) én a gyors választ köszönöm meg.
Még tegnap délután azért csak-csak olvasgattam a blogot, én is arra az elhatározásra jutottam, hogy megnézem magamnak a Ryn Centert. Most, hogy hála ennek a blognak, sikerült visszatartania egy teljesen felesleges kiadástól, ha úgy számolom, egy RollStep cipő fele árát már megspórtoltam, kicsit még hozzáteszek, és belevágok.
Terveim szerint a reggeli 5 km-es futások helyettesítéseként ugyanennyi vagy kicsit több erős gyaloglást vagy lassú kocogást próbálok beiktatni a napirendembe. Arról még fogalmam sincs, hogy lehet-e egy ilyen cipőben futni, de ha nem bánja, időnként jelentkezem majd a tapasztalataimmal.
Megkérdezhetem, mi inspirálta ennek a blognak a létrehozásában? Esetleg a szakterülete az orthopedia?

Üdvözlettel!

dr. Székely András · http://gordulocipo.blog.hu 2010.09.20. 13:54:08

Tisztelt Beebeer!
Természetesen nyugodtan szólíthat Andrásnak, és örülök, hogy segíteni tudtam. Amennyiben a Ryn Centerbe látogat, kérem adja át üdvözletem a tulajdonos Györki Attilának :)
Ettől függetlenül is biztos vagyok benne, hogy minden kérdésére fognak tudni ott válaszolni, és fel tudja majd próbálni a RYN mellett a Joya-t és a Rollstep-et is.
Kérem, hogy amennyiben vásárlásra szánja el magát, írja meg nekem, hogy milyen modellt választott, miért, és küldjön egy fotót is róla, ha nem probléma. Amennyiben pedig megengedi, hogy az Ön történetét a blog többi olvasója is követhesse, akkor rendszeresen be fogok erről számolni az Ön segítségével.
Szerintem nyugodtan lehet ezeket a termékeket sportcélra például futásra is használni, úgyhogy hajrá!
A blogot azért indítottam, mert korábban én voltam a gördülő talpú cipők legnagyobb szkeptikusa, butaságnak és felesleges pénzkidobásnak tartottam, amíg én magam fel nem próbáltam egyet. Ezt követően saját magam is megtapasztalhattam ezeknek a termékeknek a pozitív hatásait, és ekkor elkezdtem egy kicsit kutatni. Egyrészt beszélgetni olyanokkal, akiknek már volt ilyen cipőjük, másrészt a különféle márkák közötti különbségekre voltam kíváncsi. Szerettem volna, és továbbra is szeretném ezt a dolgot tudományos alapokra helyezni, de ettől még nagyon messze állok. Az én szakterületem a nukleáris medicina, másnéven izotóp diagnosztika. Tehát ettől a témától messze van, de néha jó olyan dolgokkal is foglalkozni, ami nem az ember szakterülete. Ez a téma engem kikapcsol és inspirál is egyben.
Tisztelettel,
András

rak58 2011.01.04. 06:46:30

Véletlenül tévedtem ide,- erre a blogra - de érdemes lenne kimenni a kinai piacokra, ahol
pár ezer forintért árulják a gördülő cipőket. Kicsi kínai, kicsi ár, kicsi hatású cipő.És veszik!
További jó blogolást! ( ej de jó szó?!)

dr. Székely András · http://gordulocipo.blog.hu 2011.01.04. 23:07:00

@rak58:
Kedves rak58!
Köszönöm a jó kívánságokat!
Olvasta a kínai cipőkről szóló összefoglalóimat?
http://gordulocipo.blog.hu/tags/kínai
Amennyiben olyan cipőt talált, amiről én nem írtam, kérem fotózza le, és küldje el nekem, mert ez a téma nagyon érdekli az olvasókat is.
Az email címem a jobb felső sarokban olvasható.
Köszönöm!
Tisztelettel,
dr. Székely András
süti beállítások módosítása