A blog célja:

Manapság egyre többet hallani a gördülő talpú cipőkről. Sokan esküdöznek, hogy mióta az egyik vagy másik nagyobb márka termékét hordják, azóta régi cipőjük már csak porosodik a lépcső alatt, míg mások keserű szájízzel tapasztalják, hogy nekik bizony nem jön be a gördülő talp. A nevem dr. Székely András, rezidens orvos vagyok, és ezzel a bloggal az a célom, hogy olvasóimnak bemutassam a gördülő talpú cipők világát, és közösen ismerjük meg a különféle márkák termékeit. Az oldalon cipőteszteket is olvashatnak a látogatók, továbbá boldog vagy épp boldogtalan tulajdonosok is megosztják velünk tapasztalatainkat.

Kapcsolat:

Várjuk észrevételeiteket, tapasztalataitokat, fényképeiteket:



Íratkozz fel hírfolyamunkra (RSS), hogy ne maradj le egy cikkről sem:


A blogot 2010.10.05 óta eddig ennyien olvasták:


Utolsó kommentek

  • brambika: doktor úr drága! hol vannak a a blogjának címadó gördülőcipő felettébb "hasznos és objektív" kriti... (2016.03.21. 22:24) iofit - a személyi asszisztens cipő
  • Toth K.: Walkmaxx magas szárú noi cipő Nagyon megtetszett, a színe, fekete,stb... NEM TUDTAM ELDÖNTENI, 3... (2016.03.21. 22:24) Közepes árfekvésű gördülőcipők
  • SuperG: Rövid a pántja, nem ér át a lábamon. (walkmaxx szandál). Reklamációra azt mondják, ez nem hiba ez ... (2016.03.21. 22:25) Felpróbáltam a Walkmaxx gördülőcipőt
  • brambika: Lassan ez a blog is megszűnik akkor..mert nem lesz mit kritizálni,és a menő versenytársak is szépe... (2014.08.27. 08:17) Megszűnt az Easytone.hu
  • brambika: Mi köze ennek a gördülő talpú cipőkhöz, de őszintén? ...bár legalább megtöri az unalmas 1 db végk... (2014.08.27. 08:17) A Hoover Gátnál jártam
  • Utolsó 20

Gördülőcipőt vásárolnál?

Partnereink:


 
  

Címkék:

2.0 (1) activeshoes (2) adidas (1) akció (3) amsterdam (6) anatómia (1) andy (1) ao mai (2) apomax (1) apple (1) asics (1) asszisztens (3) athen (3) avic (3) balance (1) baobao (3) batz (8) belgyógyász (3) bisztrai (2) björndal (2) blog (22) bolt (3) carlos (2) casual (2) changa (2) chapa (1) chung shi (19) cipő (2) cipőápolás (2) cipőteszt (29) crocs (3) crosscontrol (1) csizma (2) csőd (6) cuba (1) drága (1) drbatz (1) drshoes (3) easytone (13) egészség (1) egészséges (2) enerfit (1) enquist (35) facebook (4) fanaka (1) fila (3) fitbit (1) fitbitchargehr (1) fitflop (1) fitness (2) fitnessstep (3) fit for fun (1) focista (1) fodrász (1) fogyás (1) free (1) frion (1) fumba (1) futás (9) gehvital (2) gerincsérv (2) goldenblog (1) gördülőcipő (73) gravitydefyer (1) gyermek (2) gyógytornász (4) hamisítvány (25) hátfájás (3) háziorvos (2) heidi (1) hibás (1) htcgrip (1) interjú (12) iphone (1) irin (3) iwatch (1) jasper (1) játék (5) javítóklinika (1) jawbone (1) jog (1) jótékonyság (1) joya (35) joyssy (10) jupiter (1) karácsony (1) karlmüller (3) kínai (8) kisumu (5) klumpa (4) koncepció (3) koncert (1) kutatás (9) kvíz (4) láb (2) lábfájás (1) lap.hu (5) látogatás (2) lemax (1) lépéspontbudapest (1) linkajánló (4) lumboischialgia (1) magic (1) márkabemutató (14) maui (2) mbt (56) média (3) medicus (1) memo (7) memphis one (2) mezítláb (3) minőségi (1) nancy (4) newbalance (4) nike (6) nordicwalking (2) north (1) nővér (4) nubalance (3) nyár (1) nyereményjáték (12) okoscipő (1) olcsó (31) olvasó (8) orvos (4) ősz (1) őszi (6) outlet (1) panasz (10) papucs (9) patrick (4) per (2) placebo (1) protrusio (5) publikáció (8) radiológia (2) radius trainer (1) rák (1) reebok (18) reetone (2) reezig (1) remax (1) resistance runner (1) rio (1) rollingstore (3) rollstep (26) rss (1) runtone (2) ryn (60) ryncenter (4) rynoutlet (1) rynshop (24) s.sunny (5) scholl (7) sepatu (4) sérült (6) sérv (1) sétavan (1) setavan (3) shape ups (10) skechers (13) softy (2) srt (1) stadfor (1) starlit (6) startlap (5) statisztika (8) stepgym (4) stretchwalker (10) swissies (1) synshop (1) szandál (26) születésnap (1) talpbetét (1) talpvizsgálat (2) tanács (2) tavasz (2) tech (1) teleshop (5) téli (4) tenevis (1) texas (1) topshop (1) továbbképzés (1) tracker (6) traintone (2) tudomány (2) turkáló (1) twitter (1) ülőpárna (1) üzlet (15) venice (1) verlon (1) vibram (1) videó (1) waldlaufer (3) walkmaxx (8) web (2) web 2.0 (1) winnie (1) zigtech (2) Címkefelhő

2011.05.21. 06:00 dr. Székely András

Hogyan használhatják fel a gördülőcipő gyártó/forgalmazó cégek a web 2.0-őt?

A közelmúltban részt vettem egy érdekes konferencián, ahol az Internet jövőjéről illetve az internetes marketingről is szó esett. Ennek kapcsán eszembe jutott, hogy nagyon sok gördülőcipő márka nem használja ki elég jól az Internet, ezen belül a web 2.0 nyújtotta lehetőségeket a potenciális vásárlók megszólítása érdekében. 

1. Kezdjük máris a központi weboldalakkal. Nagyon sok cégnek van ".hu-s" weboldala, ami szuper, hiszen sok érdeklődő előszeretettel keres rá az adott márkára. Itt a lényeg, hogy az érdeklődő megtalálja a márkával kapcsolatos legfontosabb információkat: márkatörténet, termékpaletta és/vagy letölthető katalógus, tudományos vizsgálati eredmények, boltok listája, és esetleg akciók. Ez utóbbira ügyelni kell, hogy naprakész legyen, mert eléggé lehangoló egy tavalyi akcióról olvasni 2011-ben. 

A blogon emlegetett cégek közül rendre az Enquist-nek, az MBT-nek, a RollSTEP-nek és a RYN-nek van a fenti szempontoknak 90-100%-ban megfelelő központi weboldaluk. A többi cég weboldala vagy hiányos, vagy nem illeszkedik elég jól a márka arculatához.

2. Blog. Az első gördülőcipős blog a RYN nevéhez fűződik. Ez volt a Ryn.blogter.hu, ami egy bejegyzés után le is állt. Ez inkább árt, mint használ a márkának, hiszen ki kíváncsi egy olyan blogra, ahol csupán egy bejegyzést jelent meg? A második gördülőcipős blog maga a Gördülőcipő Blog volt, ami közel 8 hónapja indult el. Ezt bízom benne, hogy senki sem kell már bemutatnom. Ezt követően a Joya is elndította saját blogját, talán pont a Gördülőcipő Blog mintájára - hiszen ők is a blog.hu-n regisztráltak blogot. A Joya blogja hozzávetőleg hetente frissül új bejegyzéssel, ami elfogadható, tekintve, hogy csak egy márkával foglalkoznak. A többi márka egyáltalán nem tart fenn blogot, pedig ez egy remek módja annak, hogy a márka iránt fogékony olvasótábort tájékoztassuk.

Sajnálatos, hogy ettől eltekintve csak egyetlen cég képviselteti magát hivatalos formában a Gördülőcipő Blogon. Ez az Enquist, aki saját névvel szokott válaszolni a bejegyzésekre érkező kérdésekre.

3. Mikroblog. A hazai köztudatban kevésbé elterjedtek a mikroblog szolgáltatások. Ezek segítségével rövid, maximum 140 karakter hosszúságú üzeneteket, vagy linkeket oszthatunk meg azokkal, akik minket "követnek." Mivel az üzeneteket meg lehet címkézni, például: #gördülőcipő, a Twitter üzeneteket a keresők is felhasználják találati listáikban. A Facebook előretörése kapcsán az összes hazai érdekeltségű gördülőcipős cég megfelejtkezett a mikroblog szolgáltatásról, pedig a Facebook illetve Twitter/Friendfeed felhasználók nem minden esetben fednek át. Ezen a fronton mindenkinek van javítanivalója!

4. Közösségi oldalak. Néhány éve a Facebook még sehol nem volt, illetve inkább csak az USA-ban. Egy kritikus pont átlépését követően szinte az egész világon egyszerre terjedt el. A Facebook csábító marketinges eszköz, hiszen egy rajongói oldalt kialakítani percek kérdése, és a "like"-ok szaporodása imponáló a számok bűvületében élő marketingeseknek. Az Iwiw-et sokan már nem is említik, ennek ellenére néhány gördülőcipős cég jelen van az Iwiw-en is, de ott szinte semmilyen aktivitást nem mutatnak. Ez hiba, hiszen ez is inkább rontja a márka megítélését, mintsem segíti azt.

Néhány szó a Facebook-ról. Ha készen van az adott márka Facebook profilja, érdemes valakit erre szó szerint ráállítani. Miért? Elsősorban azért, hogy érdekes maradjon. Egy érdekes aloldalról szívesen kapnak híreket az emberek, és nagyobb valószínűséggel olvassák majd el azokat. Fontos, hogy kép is legyen a bejegyzés mellett, mert ezeket jobban kedvelik az olvasók. Azért is fontos gyakran frissíteni, mert állítólag a ritkán frissülő aloldalak tartalmáról egy idő után elfelejtkezik a Facebook, és kihagyja az üzenőfalról, még ha meg is nyomtuk korábban a "tetszik" vagy "like" gombot. Mit jelent a gyakran és mit a ritkán ez esetben? Itt nehéz vonalat húzni, de heti 1-2 a minimum, és talán ennyi lenne a napi maximum is az én rálátásom szerint. Erre azért is érdemes odafigyelni, mert a "követő" bármikor dönthet úgy, hogy deaktiválja a hírfolyamunkat, és akkor nehéz lesz újra annak az olvasónak a kegyei közé férkőznünk. Vigyázzunk a nyereményjátékkal! Most már nem szabad "like-hoz nyereményt" kapcsolni. Vagyis nem ajándékozhatunk annak érdekében, hogy a "like"-olók tábora szaporodhasson. Ezt a RollingStore - Gördülőcipő Szaküzlet Facebook oldalán lehetett még nem is olyan régen látni, de azóta ők is megszűntették.

Kik vannak Facebook-on? Az ezzel kapcsolatos bejegyzésem lásd itt.

5. YouTube. Az elsőszámú videómegosztón egyetlen gördülőcipős céget sem találni. Pedig tőlünk nyugatabbra ez nagy divat, de vannak praktikus oldalai a dolognak is. Egyrészt a Google szereti a YouTube videókat felhozni találatként, hiszen egy esőernyő alá tartozik a két márka, másrészt sokkal hasznosabb, ha a közösségi oldalakon nem "házilag készült rajongói" videókat osztanak meg egymással az érdeklődők, hanem a hivatalos képsorokat.

Én ezeket tartom a legfontosabbnak a megjelenés céljából, ha bármit kihagytam volna, kérem, hogy írjátok meg véleményetekkel együtt a bejegyzés után. Ez egy folyamatosan bővülő lista lesz a terveim szerint.

Szólj hozzá!

Címkék: web 2.0


A bejegyzés trackback címe:

https://gordulocipo.blog.hu/api/trackback/id/tr772908437

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.