A blog célja:

Manapság egyre többet hallani a gördülő talpú cipőkről. Sokan esküdöznek, hogy mióta az egyik vagy másik nagyobb márka termékét hordják, azóta régi cipőjük már csak porosodik a lépcső alatt, míg mások keserű szájízzel tapasztalják, hogy nekik bizony nem jön be a gördülő talp. A nevem dr. Székely András, rezidens orvos vagyok, és ezzel a bloggal az a célom, hogy olvasóimnak bemutassam a gördülő talpú cipők világát, és közösen ismerjük meg a különféle márkák termékeit. Az oldalon cipőteszteket is olvashatnak a látogatók, továbbá boldog vagy épp boldogtalan tulajdonosok is megosztják velünk tapasztalatainkat.

Kapcsolat:

Várjuk észrevételeiteket, tapasztalataitokat, fényképeiteket:



Íratkozz fel hírfolyamunkra (RSS), hogy ne maradj le egy cikkről sem:


A blogot 2010.10.05 óta eddig ennyien olvasták:


Utolsó kommentek

  • brambika: doktor úr drága! hol vannak a a blogjának címadó gördülőcipő felettébb "hasznos és objektív" kriti... (2016.03.21. 22:24) iofit - a személyi asszisztens cipő
  • Toth K.: Walkmaxx magas szárú noi cipő Nagyon megtetszett, a színe, fekete,stb... NEM TUDTAM ELDÖNTENI, 3... (2016.03.21. 22:24) Közepes árfekvésű gördülőcipők
  • SuperG: Rövid a pántja, nem ér át a lábamon. (walkmaxx szandál). Reklamációra azt mondják, ez nem hiba ez ... (2016.03.21. 22:25) Felpróbáltam a Walkmaxx gördülőcipőt
  • brambika: Lassan ez a blog is megszűnik akkor..mert nem lesz mit kritizálni,és a menő versenytársak is szépe... (2014.08.27. 08:17) Megszűnt az Easytone.hu
  • brambika: Mi köze ennek a gördülő talpú cipőkhöz, de őszintén? ...bár legalább megtöri az unalmas 1 db végk... (2014.08.27. 08:17) A Hoover Gátnál jártam
  • Utolsó 20

Gördülőcipőt vásárolnál?

Partnereink:


 
  

Címkék:

2.0 (1) activeshoes (2) adidas (1) akció (3) amsterdam (6) anatómia (1) andy (1) ao mai (2) apomax (1) apple (1) asics (1) asszisztens (3) athen (3) avic (3) balance (1) baobao (3) batz (8) belgyógyász (3) bisztrai (2) björndal (2) blog (22) bolt (3) carlos (2) casual (2) changa (2) chapa (1) chung shi (19) cipő (2) cipőápolás (2) cipőteszt (29) crocs (3) crosscontrol (1) csizma (2) csőd (6) cuba (1) drága (1) drbatz (1) drshoes (3) easytone (13) egészség (1) egészséges (2) enerfit (1) enquist (35) facebook (4) fanaka (1) fila (3) fitbit (1) fitbitchargehr (1) fitflop (1) fitness (2) fitnessstep (3) fit for fun (1) focista (1) fodrász (1) fogyás (1) free (1) frion (1) fumba (1) futás (9) gehvital (2) gerincsérv (2) goldenblog (1) gördülőcipő (73) gravitydefyer (1) gyermek (2) gyógytornász (4) hamisítvány (25) hátfájás (3) háziorvos (2) heidi (1) hibás (1) htcgrip (1) interjú (12) iphone (1) irin (3) iwatch (1) jasper (1) játék (5) javítóklinika (1) jawbone (1) jog (1) jótékonyság (1) joya (35) joyssy (10) jupiter (1) karácsony (1) karlmüller (3) kínai (8) kisumu (5) klumpa (4) koncepció (3) koncert (1) kutatás (9) kvíz (4) láb (2) lábfájás (1) lap.hu (5) látogatás (2) lemax (1) lépéspontbudapest (1) linkajánló (4) lumboischialgia (1) magic (1) márkabemutató (14) maui (2) mbt (56) média (3) medicus (1) memo (7) memphis one (2) mezítláb (3) minőségi (1) nancy (4) newbalance (4) nike (6) nordicwalking (2) north (1) nővér (4) nubalance (3) nyár (1) nyereményjáték (12) okoscipő (1) olcsó (31) olvasó (8) orvos (4) ősz (1) őszi (6) outlet (1) panasz (10) papucs (9) patrick (4) per (2) placebo (1) protrusio (5) publikáció (8) radiológia (2) radius trainer (1) rák (1) reebok (18) reetone (2) reezig (1) remax (1) resistance runner (1) rio (1) rollingstore (3) rollstep (26) rss (1) runtone (2) ryn (60) ryncenter (4) rynoutlet (1) rynshop (24) s.sunny (5) scholl (7) sepatu (4) sérült (6) sérv (1) sétavan (1) setavan (3) shape ups (10) skechers (13) softy (2) srt (1) stadfor (1) starlit (6) startlap (5) statisztika (8) stepgym (4) stretchwalker (10) swissies (1) synshop (1) szandál (26) születésnap (1) talpbetét (1) talpvizsgálat (2) tanács (2) tavasz (2) tech (1) teleshop (5) téli (4) tenevis (1) texas (1) topshop (1) továbbképzés (1) tracker (6) traintone (2) tudomány (2) turkáló (1) twitter (1) ülőpárna (1) üzlet (15) venice (1) verlon (1) vibram (1) videó (1) waldlaufer (3) walkmaxx (8) web (2) web 2.0 (1) winnie (1) zigtech (2) Címkefelhő

2010.11.17. 08:00 dr. Székely András

Egy hosszú, de aranyos levél

Tegnap érkezett egy velős, de aranyos komment a "Közepes árfekvésű gördülőcipők" című cikkemre, amit szeretnék most a többi olvasóval is megosztani:

Fúúú, nagyon király volt ez a vita! :)

Nagyon örülök, hogy rátaláltam erre a lapra. Régóta tervezgetem, hogy veszek egy ilyen cipőt, de vidéki lévén nem jön velem szembe az utcán több tucat gördülőcipőt gyártó cég, így csak az MBT-ről tudtam, hogy létezik. Ma elmentem egy márkaboltjukba, hogy legalább pár percre megtapasztaljam, milyen is lábon, illetve hogy tájékozódjak. (Korábban is olvastam pár írást róla, minden tetszett, csak hát az ára...)
Szőkeségem ellenére nem hagytam ott azonnal 40-50E Ft-ot a boltban, hanem hazajöttem, s nekiálltam kicsit körülnézni a neten a témában. Ezen a lapon annyi hasznos infot találtam, amit lehet csak 200 másik lap átböngészésével szerezhettem volna meg.
Pl. Vaterán láttam MBT-t 25E-ért, s nem tudtam eldönteni, vajon valódi lehet-e, vagy valami hamisítvány annyiért. Mostmár azt is tudom, honnan szerzi be a vaterás forgalmazó. :) (A kifutós raktárból 60 fontért.)
Szóval köszönet ezért a blogért! S egyáltalán nem baj, hogy van benne szubjektivitás is, az teljesen emberi. Ezeket a cipőket érezni kell, innen kezdve kapásból lőve az objektivitás.

Néhány gondolat elindult bennem a cikkeket olvasva: Keresem, hogy melyik is az "igazi", és ezt még valahogy nem érzem. Gondolok itt arra, hogy pl. növényi alapú étrendkiegészítőket kb. hatmillió cég gyárt már, de ez úgy indult, hogy az egyik cég huszonéve elkezdett igazi jóminőségű koncentrált termékeket gyártani, magas szakmai háttérismerettel, s persze az évek során sikere lett. Erre jöttek sorban a cégek, lekoppintották az eredeti cég szövegét, melléraktak valamilyen terméket, s a jóval gyengébb minőséget eladják ugyanazzal a szöveggel. (Tudjuk jól, hogy egy cég sikerének csak töredéke múlik azon, hogy milyen minőséget kínál, jóval nagyobb rész múlik a marketingen.)
Nos, ugyanilyen alapon lehet hogy ezen a téren is ez van, hogy valamelyik gyártó az "igazi", az összes többi csak koppint. A honlapokat elolvasva szinte ugyanazzal a szöveggel találkozik az ember, de emellett lehet, hogy egyiknél jóval gyengébb minőségű a termék, még ha hasonló árért kínálja is. Amelyik cég túl olcsón adja a termékeit, ott ő maga vallja be, hogy gyengébb a minőség. De lehet, hogy az egy árkategóriában lévő cégeknél az egyiknek magasabb a marketingköltsége, s emiatt olyan az ár.
Nos, kedves bloggazdi! Abban szeretném a segítségedet kérni, hogy mondd el a szubjektív véleményedet, hogy szerinted ezen a téren melyik gyártó az "igazi".
:)
(Jöhet magánmail-ben is - hátha a többieket nem érdekli a dolog.)
Üdv és mégegyszer köszönet az írásokért.
Suncsa

Nos, Hölgyeim és Uraim! Azt gondolom, igenis helyes lenne nevén nevezni a gyereket, és teljesen egyértelműen leírni, hogy ki szerint melyik márka a jobb, és persze azt is, hogy miért. Elfogultnak is szabad lenni - ahogy én is elfogult vagyok az egyik növényes céggel szemben, de tudatosan, mert tudom, hogy milyen kutatások, háttér, minőségellenőrzés, gyártás, stb. van az adott cégnél -, s ha itt hasonló dolgokat olvashatnék az egyes gördülőcipőt gyártó cégekről, azért nagyon hálás lennék.
Igen, önző dög vagyok, mert mások tudásából akarom eldönteni, hogy milyen cipőt vegyek. :)

1 komment

Címkék: blog


A bejegyzés trackback címe:

https://gordulocipo.blog.hu/api/trackback/id/tr732453895

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

igenezenvagyok 2010.11.17. 16:48:00

igaz! de ugyanakkor gondoljunk bele! nem csak coca-colát iszik az ember mert az volt az első. ettől még szeretheti mást is az ember, vagy lehet ugyanolyan jó, sőt! tovább is fejlődhet a termék egy másik cég innovációja által! nem csak olasz pizzát rendelünk. vagy nem csak a "mekibe" megyünk, ha gyorskajára fáj a fogunk. nem forddal jár mindenki.
utóbbi példa bizonyítja legjobban, (félreértés ne essék nagyon jó márkának tartom a fordot:D ) hogy bár nagyjából az volt az első, de vannak ennél a márkánál előrehaladottabb, modernebb, népszerűbb típusok!
az egyik ilyen, a másik olyan, és mindenki döntse el, neki mi a jobb. de ettől nem biztos hogy rossz az, ami neki nem volt kényelmes.