Ez a bejegyzés most inkább a gördülőcipő gyártóknak illetve forgalmazóknak szól, de talán a rendszeres olvasók is érdekes találják majd, sőt akár ők is profitálhatnak belőle. Olvastam egy cikket nemrég az Indexen, mely arról szólt, hogy a népszerű közösségi hálón, a Facebook-on ma már vannak olyan csoportok, melyek célja, hogy egymást segítsék a különféle like-olós játékokban.
Tegyük fel, hogy az egyik gördülőcipő gyártó vagy forgalmazó meghirdet egy játékot a Facebook-on, hogy minél több rajongóhoz jusson. A játék főnyereménye egy drága cipő, amire sok ember vágyik. A tennivaló annyi, hogy le kell fényképezni a régi, agyonhordott cipődet, azt feltölteni az adott márka Facebook oldalára, és várni, hogy sokan lájkolják. Aki tagja egy-egy vagy akár több ilyen lájkolós közösségnek, az megkérheti a virtuális barátait, hogy szavazzanak rá, és máris többszörös előnyre tehet szert.
Így a kampány nem éri el a célját, a virtuális barátok teszik a dolgukat, kattintanak, és rohannak tovább. Azt se nézik kinek az aloldala az, miről szól a márka, vagy pontosan milyen terméket árul. Ezek nagyon szigorú közösségek, aki visszaél a társak bizalmával, vagy ellustul, azt kizárják, viszont ennek ellenére több tízeres lehet egy-egy ilyen csoport. Egyelőre ezek inkább az USA-ra jellemző közösségek, de várható hogy a Groupon példáján felnőtt együtt.hu és hasonlók után megjelennek ezek a közösségek is nálunk, és akkor már nem lesz érdemes a Facebook-on játékokat hirdetni.
Utolsó kommentek