A blog célja:

Manapság egyre többet hallani a gördülő talpú cipőkről. Sokan esküdöznek, hogy mióta az egyik vagy másik nagyobb márka termékét hordják, azóta régi cipőjük már csak porosodik a lépcső alatt, míg mások keserű szájízzel tapasztalják, hogy nekik bizony nem jön be a gördülő talp. A nevem dr. Székely András, rezidens orvos vagyok, és ezzel a bloggal az a célom, hogy olvasóimnak bemutassam a gördülő talpú cipők világát, és közösen ismerjük meg a különféle márkák termékeit. Az oldalon cipőteszteket is olvashatnak a látogatók, továbbá boldog vagy épp boldogtalan tulajdonosok is megosztják velünk tapasztalatainkat.

Kapcsolat:

Várjuk észrevételeiteket, tapasztalataitokat, fényképeiteket:



Íratkozz fel hírfolyamunkra (RSS), hogy ne maradj le egy cikkről sem:


A blogot 2010.10.05 óta eddig ennyien olvasták:


Utolsó kommentek

  • brambika: doktor úr drága! hol vannak a a blogjának címadó gördülőcipő felettébb "hasznos és objektív" kriti... (2016.03.21. 22:24) iofit - a személyi asszisztens cipő
  • Toth K.: Walkmaxx magas szárú noi cipő Nagyon megtetszett, a színe, fekete,stb... NEM TUDTAM ELDÖNTENI, 3... (2016.03.21. 22:24) Közepes árfekvésű gördülőcipők
  • SuperG: Rövid a pántja, nem ér át a lábamon. (walkmaxx szandál). Reklamációra azt mondják, ez nem hiba ez ... (2016.03.21. 22:25) Felpróbáltam a Walkmaxx gördülőcipőt
  • brambika: Lassan ez a blog is megszűnik akkor..mert nem lesz mit kritizálni,és a menő versenytársak is szépe... (2014.08.27. 08:17) Megszűnt az Easytone.hu
  • brambika: Mi köze ennek a gördülő talpú cipőkhöz, de őszintén? ...bár legalább megtöri az unalmas 1 db végk... (2014.08.27. 08:17) A Hoover Gátnál jártam
  • Utolsó 20

Gördülőcipőt vásárolnál?

Partnereink:


 
  

Címkék:

2.0 (1) activeshoes (2) adidas (1) akció (3) amsterdam (6) anatómia (1) andy (1) ao mai (2) apomax (1) apple (1) asics (1) asszisztens (3) athen (3) avic (3) balance (1) baobao (3) batz (8) belgyógyász (3) bisztrai (2) björndal (2) blog (22) bolt (3) carlos (2) casual (2) changa (2) chapa (1) chung shi (19) cipő (2) cipőápolás (2) cipőteszt (29) crocs (3) crosscontrol (1) csizma (2) csőd (6) cuba (1) drága (1) drbatz (1) drshoes (3) easytone (13) egészség (1) egészséges (2) enerfit (1) enquist (35) facebook (4) fanaka (1) fila (3) fitbit (1) fitbitchargehr (1) fitflop (1) fitness (2) fitnessstep (3) fit for fun (1) focista (1) fodrász (1) fogyás (1) free (1) frion (1) fumba (1) futás (9) gehvital (2) gerincsérv (2) goldenblog (1) gördülőcipő (73) gravitydefyer (1) gyermek (2) gyógytornász (4) hamisítvány (25) hátfájás (3) háziorvos (2) heidi (1) hibás (1) htcgrip (1) interjú (12) iphone (1) irin (3) iwatch (1) jasper (1) játék (5) javítóklinika (1) jawbone (1) jog (1) jótékonyság (1) joya (35) joyssy (10) jupiter (1) karácsony (1) karlmüller (3) kínai (8) kisumu (5) klumpa (4) koncepció (3) koncert (1) kutatás (9) kvíz (4) láb (2) lábfájás (1) lap.hu (5) látogatás (2) lemax (1) lépéspontbudapest (1) linkajánló (4) lumboischialgia (1) magic (1) márkabemutató (14) maui (2) mbt (56) média (3) medicus (1) memo (7) memphis one (2) mezítláb (3) minőségi (1) nancy (4) newbalance (4) nike (6) nordicwalking (2) north (1) nővér (4) nubalance (3) nyár (1) nyereményjáték (12) okoscipő (1) olcsó (31) olvasó (8) orvos (4) ősz (1) őszi (6) outlet (1) panasz (10) papucs (9) patrick (4) per (2) placebo (1) protrusio (5) publikáció (8) radiológia (2) radius trainer (1) rák (1) reebok (18) reetone (2) reezig (1) remax (1) resistance runner (1) rio (1) rollingstore (3) rollstep (26) rss (1) runtone (2) ryn (60) ryncenter (4) rynoutlet (1) rynshop (24) s.sunny (5) scholl (7) sepatu (4) sérült (6) sérv (1) setavan (3) sétavan (1) shape ups (10) skechers (13) softy (2) srt (1) stadfor (1) starlit (6) startlap (5) statisztika (8) stepgym (4) stretchwalker (10) swissies (1) synshop (1) szandál (26) születésnap (1) talpbetét (1) talpvizsgálat (2) tanács (2) tavasz (2) tech (1) teleshop (5) téli (4) tenevis (1) texas (1) topshop (1) továbbképzés (1) tracker (6) traintone (2) tudomány (2) turkáló (1) twitter (1) ülőpárna (1) üzlet (15) venice (1) verlon (1) vibram (1) videó (1) waldlaufer (3) walkmaxx (8) web (2) web 2.0 (1) winnie (1) zigtech (2) Címkefelhő

2011.07.20. 22:11 dr. Székely András

Aki a Scholl Starlitet Enquistre cserélte

Egy elégedett olvasótól kaptam levelet, aki hosszú próbálkozás után végül rátalált arra a cipőre, és arra a márkára, ami számára a legmegfelelőbb. Az eset tanúlsága talán az, amit korábban már sokat hangsúlyoztam, hogy érdemes felpróbálni minél több márkát, és nem hirtelen felindulásból megvenni az első kiszemelt márka termékét. 

Kedves András!


 
Az Ön blogját március környékén kezdtem el látogatni, a Google-ben találtam rá, amikor a gördülő talpú cipőkről szerettem volna többet megtudni. Először is szeretném megköszönni a bejegyzéseket, mert sokat segítettek nekem abban, hogy kiválasszam a lábamnak (és a pénztárcámnak) megfelelő lábbelit.
Egy évekkel ezelőtti röplabdás sérülés következtében megsérült a bal térdem, de nem mentem el vele orvoshoz, csak egy második baleset után, amikor napokig nem tudtam ránehezedni a bal lábamra. Kiderült, hogy a bal térdemnél az elülső keresztszalag elszakadt, és több kisebb porcdarab is levált, akkor azt ajánlották, hogy műtessem meg, de egy másik ortopéd szakorvos azt mondta nem fontos, inkább erősítsem a combizmomat. Az utóbbit választottam.
Ezek után kezdődtek az apró, de annál zavaróbb problémák, a térdem többször összecsuklott, olykor fájt, majd a jobb is fájni kezdett, mert azt terheltem jobban. Természetesen mindennek hatására szörnyen fájt a hátam és a derekam, amikor hallottam a gördülőtalpas cipőkről, úgy gondoltam kipróbálom.

 
Először egy Scholl Starlit cipőt vásároltam, habár a blogon találtam róla negatív kritikát is. A választásomban közrejátszott a hiúságom is, no meg a pénzszűke. Így kiválasztottam a gyönyörű, szürke, balerina fazonú s208-as darabot (http://www.starlit-scholl.com/collection/collectionDetails/S208Grey.aspx).
A cipőt körülbelül 6 hétig hordtam, először kissé furcsa érzés volt a gördülő talp, de hamar megszoktam, és könnyedén jártam benne. Nem is volt probléma a cipővel, sem a járásommal, ám egyik nap észrevettem, hogy a "lebegő piramisok" kezdenek arrébb libbenni a ragasztástól... Mind a két cipőnél, ugyanott. Visszavittem a boltba, szabadkoztak, hogy ilyen még sosem fordult elő, felajánlották, hogy levásárolhatom, de visszautasítottam, visszakaptam a pénzt és rá két napra elmentem a westend-i Enquist-be és vettem magamnak egy szandált.

 
Nagyjából másfél hónapig harcoltam az új cipőmmel, megpróbáltam fokozatosan hozzászoktatni a lábamat, de nagyon nehezen ment, pár perc után alig vártam, hogy levehessem. Fájt benne a talpam-lábam, hólyagosra törte a bőrömet, egy idő után azt fontolgattam, hogy visszaviszem, de nem tettem.
Pár hete tört meg a jég, és ez a szandál, az eddigi legkényelmesebb cipőm. Nem fáj a hátam, és nem a fáj a térdem. Előfordult, hogy 12 óra hosszat a lábamon volt, és nem volt semmi panaszom.
A szandálomon sem látok semmi hibát, tart a ragasztás (pedig volt úgy, hogy rákezdett az eső, amikor hordtam), nem kopott meg a talpa, tart a bőr is. Az Enquist teszt elolvasása után döntöttem úgy, hogy ezt választom, tetszett a leírás és őszintén bevallom az ára is. Jelenleg épp egy zárt Enquistre gyűjtök, hogy ősszel se legyen gondom a járásra.

 
Csatolok Önnek képeket,hátha kíváncsi a szandálomra.
 
Még egyszer köszönöm a blogot és további eredményes blogolást kívánok Önnek!

 
Üdvözlettel: T.E. 

 

Én pedig köszönöm a részletes levelet, és külön köszönet a fényképekért! Kellemes és egészséges gördülést kívánok az írónak. Íme a szandál:

enquist szandál

enquist szandál

enquist szandál

2 komment

Címkék: scholl starlit enquist


A bejegyzés trackback címe:

https://gordulocipo.blog.hu/api/trackback/id/tr803084678

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PIPIS HUN 2012.07.15. 11:38:36

Kedves Fórumozók!
Sikerült Nekem is vásárolnom egy fent említett Enquist Sandal PANTHER-t a Westendben 05.12.-én.Körülbelül kétszer volt rajtam amikor a bal belső oldali talp részen a ragasztás elvált két helyen.Mivel vidéki vagyok következő hétvégén tudtam visszavinni javításra 05.25.A javított szandált megkaptam 06.09.-én de hazafelé menet a már említett két helyen újra elvált a javított ragasztás,plusz még egy újabb is keletkezett.Beletörődtem végül-is csak szépséghibás és csak Én tudom és addigra a 19.000ft-s vételárhoz hozzájött kb 4X80km útiköltség is mivel mint említettem vidéki vagyok és negyven oda negyven vissza.Ekkor történ az,hogy levált a bal oldali orr rész olyan 3-4 cm körüli részen úgymond "beszélni kezdett".06.26 Westend Enquist üzlet utazás kb már ötödször.Ráírtam a jegyzőkönyvre búmat bánatomat és,hogy nem szeretnék ilyen szandált!07.09 jött egy sms,hogy megjött a szandál a javításból.Ekkor fordultam a gyártóhoz email formájában újból leírtam búmat bánatomat és rákérdeztem mikorra tudják úgy megcsinálni a csodaszandált,hogy használni is lehessen.Azt írták GARANCIÁLIS CSERE AZONOS MODELLRE!Befáradtam azt hiszem már hatodszor is a fent említett üzletbe és átvettem az új szandált.A garancia az átvétel napjától számolják még szerencse mert a két hónapból mióta vettem tíz napot se volt a lábamon.Hát remélem vannak még csodák és most már használni is lehet a Csodaszandált.Szép napot

dr. Székely András · http://gordulocipo.blog.hu 2012.07.30. 22:34:28

@PIPIS HUN:
Kedves PIPIS HUN,
Bízom benne, hogy sokáig fogja tudni használni az új szandálját.
Üdvözlettel,
süti beállítások módosítása