A blog célja:

Manapság egyre többet hallani a gördülő talpú cipőkről. Sokan esküdöznek, hogy mióta az egyik vagy másik nagyobb márka termékét hordják, azóta régi cipőjük már csak porosodik a lépcső alatt, míg mások keserű szájízzel tapasztalják, hogy nekik bizony nem jön be a gördülő talp. A nevem dr. Székely András, rezidens orvos vagyok, és ezzel a bloggal az a célom, hogy olvasóimnak bemutassam a gördülő talpú cipők világát, és közösen ismerjük meg a különféle márkák termékeit. Az oldalon cipőteszteket is olvashatnak a látogatók, továbbá boldog vagy épp boldogtalan tulajdonosok is megosztják velünk tapasztalatainkat.

Kapcsolat:

Várjuk észrevételeiteket, tapasztalataitokat, fényképeiteket:



Íratkozz fel hírfolyamunkra (RSS), hogy ne maradj le egy cikkről sem:


A blogot 2010.10.05 óta eddig ennyien olvasták:


Utolsó kommentek

  • brambika: doktor úr drága! hol vannak a a blogjának címadó gördülőcipő felettébb "hasznos és objektív" kriti... (2016.03.21. 22:24) iofit - a személyi asszisztens cipő
  • Toth K.: Walkmaxx magas szárú noi cipő Nagyon megtetszett, a színe, fekete,stb... NEM TUDTAM ELDÖNTENI, 3... (2016.03.21. 22:24) Közepes árfekvésű gördülőcipők
  • SuperG: Rövid a pántja, nem ér át a lábamon. (walkmaxx szandál). Reklamációra azt mondják, ez nem hiba ez ... (2016.03.21. 22:25) Felpróbáltam a Walkmaxx gördülőcipőt
  • brambika: Lassan ez a blog is megszűnik akkor..mert nem lesz mit kritizálni,és a menő versenytársak is szépe... (2014.08.27. 08:17) Megszűnt az Easytone.hu
  • brambika: Mi köze ennek a gördülő talpú cipőkhöz, de őszintén? ...bár legalább megtöri az unalmas 1 db végk... (2014.08.27. 08:17) A Hoover Gátnál jártam
  • Utolsó 20

Gördülőcipőt vásárolnál?

Partnereink:


 
  

Címkék:

2.0 (1) activeshoes (2) adidas (1) akció (3) amsterdam (6) anatómia (1) andy (1) ao mai (2) apomax (1) apple (1) asics (1) asszisztens (3) athen (3) avic (3) balance (1) baobao (3) batz (8) belgyógyász (3) bisztrai (2) björndal (2) blog (22) bolt (3) carlos (2) casual (2) changa (2) chapa (1) chung shi (19) cipő (2) cipőápolás (2) cipőteszt (29) crocs (3) crosscontrol (1) csizma (2) csőd (6) cuba (1) drága (1) drbatz (1) drshoes (3) easytone (13) egészség (1) egészséges (2) enerfit (1) enquist (35) facebook (4) fanaka (1) fila (3) fitbit (1) fitbitchargehr (1) fitflop (1) fitness (2) fitnessstep (3) fit for fun (1) focista (1) fodrász (1) fogyás (1) free (1) frion (1) fumba (1) futás (9) gehvital (2) gerincsérv (2) goldenblog (1) gördülőcipő (73) gravitydefyer (1) gyermek (2) gyógytornász (4) hamisítvány (25) hátfájás (3) háziorvos (2) heidi (1) hibás (1) htcgrip (1) interjú (12) iphone (1) irin (3) iwatch (1) jasper (1) játék (5) javítóklinika (1) jawbone (1) jog (1) jótékonyság (1) joya (35) joyssy (10) jupiter (1) karácsony (1) karlmüller (3) kínai (8) kisumu (5) klumpa (4) koncepció (3) koncert (1) kutatás (9) kvíz (4) láb (2) lábfájás (1) lap.hu (5) látogatás (2) lemax (1) lépéspontbudapest (1) linkajánló (4) lumboischialgia (1) magic (1) márkabemutató (14) maui (2) mbt (56) média (3) medicus (1) memo (7) memphis one (2) mezítláb (3) minőségi (1) nancy (4) newbalance (4) nike (6) nordicwalking (2) north (1) nővér (4) nubalance (3) nyár (1) nyereményjáték (12) okoscipő (1) olcsó (31) olvasó (8) orvos (4) ősz (1) őszi (6) outlet (1) panasz (10) papucs (9) patrick (4) per (2) placebo (1) protrusio (5) publikáció (8) radiológia (2) radius trainer (1) rák (1) reebok (18) reetone (2) reezig (1) remax (1) resistance runner (1) rio (1) rollingstore (3) rollstep (26) rss (1) runtone (2) ryn (60) ryncenter (4) rynoutlet (1) rynshop (24) s.sunny (5) scholl (7) sepatu (4) sérült (6) sérv (1) sétavan (1) setavan (3) shape ups (10) skechers (13) softy (2) srt (1) stadfor (1) starlit (6) startlap (5) statisztika (8) stepgym (4) stretchwalker (10) swissies (1) synshop (1) szandál (26) születésnap (1) talpbetét (1) talpvizsgálat (2) tanács (2) tavasz (2) tech (1) teleshop (5) téli (4) tenevis (1) texas (1) topshop (1) továbbképzés (1) tracker (6) traintone (2) tudomány (2) turkáló (1) twitter (1) ülőpárna (1) üzlet (15) venice (1) verlon (1) vibram (1) videó (1) waldlaufer (3) walkmaxx (8) web (2) web 2.0 (1) winnie (1) zigtech (2) Címkefelhő

2010.09.02. 17:55 dr. Székely András

Egy hibás MBT Sepatu White esete - a rémálom folytatódik

Akik követték a blogot, találkozhattak már kolléganőm, Mónika esetével. Akinek új lenne a történet, kérem, hogy olvassa el ezt a bejegyzést. Kolléganőm tegnap újra betért a debreceni MBT Pontba, hogy megkérdezze mi a helyzet a szervízben lévő régi MBT Sepatu-jával. Eleinte egy bocsánatkéréssel és egy új MBT-vel is beérte volna, de mint azt látni fogjuk, a végén már nem akart még egy MBT márkájú gördülő talpú cipőt.

A történethez tartozik az is, hogy egy kis akciót terveltünk ki Mónikával. E szerint én, mint potenciális vevő (aki egyszerre két cipőt is kíván vásárolni) Mónikát megelőzve mentem be a boltba, ahol nyugodt, barátságos hangnemben cseverésztem az eladónőkkel, akik természetesen nagyon segítőkészek voltak, hiszen érezték, hogy komoly vevőről van szó.

..."a cipő nem minősül tartós fogyasztási cikknek..."

Épp, ahogy kimondtam, hogy megvásárolom az akciós (kifutó) MBT Sepatu White lábbelit 25,000 forintért, betért az üzletbe Mónika. Ekkor egy félcipő iránt kezdtem el érdeklődni, természetesen az őszi esős időkre gondolván, de a pult felől jövő hangzavar megütötte a fülemet. Egy kicsit közelebb mentem volna, de éreztem, hogy az eladónő aki nekem segített, nagyon nem szeretné, ha hallanám, hogy mi zajlik ott. Hiába próbált távoltartani, óhatatlanul is belefolytam kettőjük beszélgetésébe, mert bár a velem foglalkozó kolléganő tisztes távolságból elmesélte ugyan nekem az esetet, de nem tudott arról meggyőzni, hogy nem én leszek a következő pórul járt MBT tulajdonos. Annyit mondott csak, hogy ha baj lesz a kifutó modellel akkor:

  1. "visszahozhatom, és adnak másikat" - egy olyan modellből mely már eleve mérethiányos és kifutó széria
  2. adnak nekem "fekete színben" - jól is néznék ki hófehér egyenruhába és fekete klumpában
  3. levásárolhatom az árát - nem tudott meggyőzni, melyik másik MBT lenne a Sepatuhoz még csak hasonló, illetve abban sem volt biztos, hogy később lesz "orvosi" MBT
  4. különben is "a cipő nem minősül tartós fogyasztási cikknek" - ekkor szakadt el a cérna...

Én úgy gondolom, hogy egy olyan cég, aki a jó hírnevére alapozva tudja a legjobban megtartani vásárlói közönségét, nem engedheti meg magának, hogy szó szerint hülyének nézze vásárlóit! A minimum, hogy amikor az eladó a boltvezetővel telefon beszél a kolléganőm ügyéről, akkor nem rejtőzködik el a raktárhelyiségbe, mint azt jelen esetben több alkalommal is megtette. A másik pedig, hogy nem mondja azt a pórul járt kolléganőmnek vigyorogva, hogy "van egy ötletem, de még nem mondom meg, hogy mi az." Mónika ezt követően már majdnem a plafonon volt, és többen is éreztük az igazságtalanság keserűségét a levegőben, mert sok új látogató ki is fordult a boltból. Kolléganőm annak reményében, hogy hamarosan telefonon tájékoztatják, elhagyta a boltot, jogosan nagyon feldúlt állapotban. Én ekkor ránéztem az eladóra, levettem a félcipőt, és azt mondtam, hogy "nem sikerült meggyőznötök." Kisétáltam, majd pár perccel később újra elsétáltam a bolt előtt. Egy lélek nem volt ott, és ez akkor így is volt rendjén...

Az MBT ez esetben azért lőtt bakot, mert kolléganőm eddig a legnagyobb MBT reklámarc volt munkahelyén. Hatására többen vettek ilyen márkájú cipőt, és mindig ódákat zengett cipőjéről, ha megkérdezték. Az elmúlt időszakban viszont nem tud szuperlatívuszokban szólni az MBT Hungary-ról. Viszont ami az egyik veszte, az a másik nyeresége lehet! Ha a RYN, a Rollstep, a Scholl vagy bármelyik másik márka szeretné, segítek kapcsolatba lépni Mónikával, aki most egy jó minőségű gördülő talpú cipőre vágyik. Biztos vagyok benne, hogy ha kolléganőmnek valamelyik márka most hajlandó segíteni, nemfogja megbánni! 

A történetnek itt nincs vége, hamarosan folytatjuk!

 

 

2 komment

Címkék: üzlet mbt sepatu


A bejegyzés trackback címe:

https://gordulocipo.blog.hu/api/trackback/id/tr42267205

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pave76 2010.09.10. 12:56:50

Üdv!
Szép ki story hasonlókat már én is halottam,sajnos addig amíg potenciális vevő valaki más a bánásmód,és ami a legnagyobb baj hogy kevés MBT boltban mondják el előre a feltételeket és a cipővel kapcsolatos úgy mond kényes pontokat pl. esőben nem szabad hordani,kenegetni kell folyamatosan a szenzorát,stb..stb... Kár érte mert az MBT volt az úttörője és a babérok learatója hazánkban de úgy látszik egyre inkább lefelé ívelő ágban haladnak visszafelé...

dr. Székely András · http://gordulocipo.blog.hu 2010.09.10. 19:38:13

Én nem értem, hogy engedhették, hogy az MBT nem csak Magyarországon, de világszerte ilyen mélyre süllyedjen.
Tapasztalatom szerint a régi, koreai MBT-k még mindig tartanak, de a mostaniakkal nagyon sok minőségi probléma van.
Majd meglátjuk, hogy meddig húzza még a cég.
süti beállítások módosítása